PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6N (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Amunik
Vloženo 13.1.2014
Aktualizováno 13.1.2014
Zobrazeno 350x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 4

Popis motorky


Naprosto ji miluju a jsem s ní nadmíru spokojenej

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 650 Bandit: důvod neuveden
Honda CB 600F Hornet: důvod neuveden

První dojmy - je vyšší, ale přitom výška sedla je akorát i pro šlověka mýho vzrustu(170 cm), skvěle se cohvá do zatáček má užasný zrychlení a prostě je nadčasová.

Recenze

ER-6n má u zelených své pevné místo už od roku 2005. Od té doby uplynulo hodně vody a nahatá Kawa doznala nejrůznějších změn. Modelový rok 2012 patří mezi ty zásadnější, protože jak nahatá ER-6n, tak do kapot zahalená ER-6f, na světové asfalty přijíždějí s řadou vylepšení. Ani nejvíce se zapracovalo na rámu a kyvné vidlici. Oproti předchozímu modelu dostal rám o jednu trubku navíc, a právě proto se mu dnes říká Double-Pipe. To samé platí i o kyvce, která díky zdvojnásobení získala na tuhosti. Pochlapila také podsedlovka, jež nyní uveze až 200 kilo, což je zhruba o 20 více než dříve.
Na řadovém dvouválu se po motorové stránce tolik nezměnilo a víceméně vše zůstává při starém. Je však potřeba zmínit vylepšené vstřikování, novou palivovou mapu a přepracovaný výfukový systém. To vše by se mělo podepsat na lepším průběhu výkonové křivky, protože samotné maximum 72 kobylek při 8500 ot./min. je na chlup stejné, jako tomu bylo i u modelu jedenáct.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Amunik
Amunik napsal 23.02.14 v 18:09

I dont care potřeboval jsem jen uznat tu motorku, tak jsem tam narval nějaký info z netu co jsem prachobyčejně zkopíroval nevim proč tam tyhle hovadiny jsou jako nutnost

Corum
Corum napsal 14.01.14 v 13:15 4b.

Motorka je to super, ale ty informace tady o ní. Nic moc pane Karotka. Každopádně mnoho kilometrů bez nehod!

Více komentářů



TOPlist