PROFIL MOTORKY

Yamaha XJ 900 (1995)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník frigo
Vloženo 11.11.2013
Aktualizováno 22.1.2019
Zobrazeno 1891x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


"Velký cesťák" s velkým srdcem

Více fotografii

První dojmy - I když už je to starší dáma, jede velmi dobře. Je to můj první čtyřvál, uvidíme. Ale při těch pár km ( 40 ), co jsem dnes najel, se jasně ukazuje, že mi padla do ruky.

Motorku bych doporučil pro - Pokud budu uvažovat podle sebe, tak pro dálkové cesťáky. Jezdit s touhle motorkou kolem chalupy nemá smysl.

Doplňky na motorce - Vyhřívané hefty, kufry Krauser, zadní kufr givi, padací rám, nová závažíčka řídítek a držák navigace, kamarád dodal mechanický tempomat - na dálnicích velmi dobrý pomocník!

Recenze

Ke změně došlo na základě zkušenosti z letošní cesty po Norsku. Jezdíme ve dvou a už taky něco vážíme a k tomu bagáž, ne že by to Honda NTV 650 nezvládala, ale tady mám vždy nějakou rezervu ve výkonu. A POTOM - MÁ KARDAN.

Zkušenosti necháme na příští sezónu, zatím není, co bych sděloval.




Tak máme 7.září 2014 a najel jsem letos celkem již přes 10 000 km. Nedávno jsme se vrátili z cesty kolem Česka ( najeto 1929 km). "Diva" šlape jak hodinky. Dokoupil jsem padací rám, dal nové vyhřívané rukojeti a nechal vyměnit přední pružiny a olej v kardanu. Rovněž jsem ještě instaloval novou baterii. Vyrobil jsem si jednoduchý držák pro navigaci. Neocenitelné jsou kufry Krauser ( každý 47 l objem ). Včetně zadního kufru a tankvaku máme dostatečnou ložnou kapacitu pro dlouhé štreky.
Diva jede spolehlivě, při potřebě předjetí má dostatečný výkon. Batůžek i já máme relativní pohodlí, nebolí nás záda nebo nohy jak tomu bylo na chopperu. Pozor musím dávat při zatáčení při pomalé jízdě. Jinak se "Diva" ovládá velmi dobře i při plné náloži. Při dešti oblečeme nemoky a nějaké chrániče kolenou neřeším.
Startuji se sytičem, a to na první záběr. Průměrná spotřeba je 5,7l. Běžný servis jako je výměna oleje nebo vzduchového filtru, si dělám sám. Ostatní jsem nechal dělat v servisu Yamaha K2 - Nová Paka.
Diva má ráda jízdu po kvalitních silnicích, upřímně řečeno lesní či polní cesty pro ni nejsou - taky to není enduro.
Spojka zabírá dobře, čtyřka by mohla být trošku delší, někdy jedu v obci na pětku někdy na čtyřku. Brzdí dostatečně. Krizovku jsem ještě řešit nemusel, raději se snažím předvídat. Na příští rok plánujeme "Cestu po stopách Tour de France". I když samozřejmě prohlížím jiné motorky, vypadá to, že už to spolu doválčíme do konce mé motorkářské kariéry. I když nikdy neříkej nikdy...
Vysvětlivka: název Diva jsem převzal od německého kolegy ( Yamaha Diversion ).

Tak se píše rok 2017 a Diva již zvládla: rok 2014 Francii od jihu až do Alp, kde se jezdí TdF, rok 2016 ještě jednou Francie - z Brianconu jsme vyráželi na vyjíždky po okolních kopcích a cestou do Brianconu jsme si střihli Stelvio. Rok 2017 opět Francie, tentokrát Normandie - pláže vylodění spojenců v roce 1944.
Za ty 4 roky co spolu jezdíme máme najeto skoro 50000 km bez jediného problému. Nikdy mě nenechala ve štychu a startuje na první stisk startéru. Dělám pravidelnou údržbu a nemám zatím žádný problém. Myslím, že titul Nesmrtelný cesťák ji patří právem.








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DDAVSON
DDAVSON napsal 09.05.16 v 16:23 10b.

Krásnej kousek, přeju pohodu na cestách .

context
context napsal 24.01.16 v 12:08 10b.

Pěkná mašina přeji hodně najetých km bez nehod a krátkou zimu

krokodyl7
krokodyl7 napsal 06.03.15 v 15:26

Krásná motorka,dobrá volba barvy a máš ji krásně naleštěnou mám s ní nalítáno pár tísíc km a ještě mě nikde nenechala,je to dobrý cesťák dobrá volba jasných 10 bodů

Více komentářů



TOPlist