"Velký cesťák" s velkým srdcem
První dojmy - I když už je to starší dáma, jede velmi dobře. Je to můj první čtyřvál, uvidíme. Ale při těch pár km ( 40 ), co jsem dnes najel, se jasně ukazuje, že mi padla do ruky.
Motorku bych doporučil pro - Pokud budu uvažovat podle sebe, tak pro dálkové cesťáky. Jezdit s touhle motorkou kolem chalupy nemá smysl.
Doplňky na motorce - Vyhřívané hefty, kufry Krauser, zadní kufr givi, padací rám, nová závažíčka řídítek a držák navigace, kamarád dodal mechanický tempomat - na dálnicích velmi dobrý pomocník!
Recenze
Ke změně došlo na základě zkušenosti z letošní cesty po Norsku. Jezdíme ve dvou a už taky něco vážíme a k tomu bagáž, ne že by to Honda NTV 650 nezvládala, ale tady mám vždy nějakou rezervu ve výkonu. A POTOM - MÁ KARDAN.
Zkušenosti necháme na příští sezónu, zatím není, co bych sděloval.
Tak máme 7.září 2014 a najel jsem letos celkem již přes 10 000 km. Nedávno jsme se vrátili z cesty kolem Česka ( najeto 1929 km). "Diva" šlape jak hodinky. Dokoupil jsem padací rám, dal nové vyhřívané rukojeti a nechal vyměnit přední pružiny a olej v kardanu. Rovněž jsem ještě instaloval novou baterii. Vyrobil jsem si jednoduchý držák pro navigaci. Neocenitelné jsou kufry Krauser ( každý 47 l objem ). Včetně zadního kufru a tankvaku máme dostatečnou ložnou kapacitu pro dlouhé štreky.
Diva jede spolehlivě, při potřebě předjetí má dostatečný výkon. Batůžek i já máme relativní pohodlí, nebolí nás záda nebo nohy jak tomu bylo na chopperu. Pozor musím dávat při zatáčení při pomalé jízdě. Jinak se "Diva" ovládá velmi dobře i při plné náloži. Při dešti oblečeme nemoky a nějaké chrániče kolenou neřeším.
Startuji se sytičem, a to na první záběr. Průměrná spotřeba je 5,7l. Běžný servis jako je výměna oleje nebo vzduchového filtru, si dělám sám. Ostatní jsem nechal dělat v servisu Yamaha K2 - Nová Paka.
Diva má ráda jízdu po kvalitních silnicích, upřímně řečeno lesní či polní cesty pro ni nejsou - taky to není enduro.
Spojka zabírá dobře, čtyřka by mohla být trošku delší, někdy jedu v obci na pětku někdy na čtyřku. Brzdí dostatečně. Krizovku jsem ještě řešit nemusel, raději se snažím předvídat. Na příští rok plánujeme "Cestu po stopách Tour de France". I když samozřejmě prohlížím jiné motorky, vypadá to, že už to spolu doválčíme do konce mé motorkářské kariéry. I když nikdy neříkej nikdy...
Vysvětlivka: název Diva jsem převzal od německého kolegy ( Yamaha Diversion ).
Tak se píše rok 2017 a Diva již zvládla: rok 2014 Francii od jihu až do Alp, kde se jezdí TdF, rok 2016 ještě jednou Francie - z Brianconu jsme vyráželi na vyjíždky po okolních kopcích a cestou do Brianconu jsme si střihli Stelvio. Rok 2017 opět Francie, tentokrát Normandie - pláže vylodění spojenců v roce 1944.
Za ty 4 roky co spolu jezdíme máme najeto skoro 50000 km bez jediného problému. Nikdy mě nenechala ve štychu a startuje na první stisk startéru. Dělám pravidelnou údržbu a nemám zatím žádný problém. Myslím, že titul Nesmrtelný cesťák ji patří právem.
Krásnej kousek, přeju pohodu na cestách .
Pěkná mašina přeji hodně najetých km bez nehod a krátkou zimu
Krásná motorka,dobrá volba barvy a máš ji krásně naleštěnou mám s ní nalítáno pár tísíc km a ještě mě nikde nenechala,je to dobrý cesťák dobrá volba jasných 10 bodů
Diversiony se mi vždycky líbily a ta Tvoje je ukázková! Leštěnka jak má bejt. Věřim tomu, že okolo chalupy je potenciál tý mašiny tak nějak "zadušenej", a na dálky je jak dělaná. Ze zadu navíc vypadá hezky bez topcasu. Dva kufry, dva laufy. Paráda, bodová desítka a přání hafo natočenejch kilometrů kolama ve správnej poloze!
Pěkná leštěnka
Ať Ti dál dobře slouží