renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM LC8 950 Adventure (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Driver-toys
Vloženo 10.10.2013
Aktualizováno 13.9.2016
Zobrazeno 9 465x
HODNOCENÍ PROFILU OD 39 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 31.08.2014, Uskutečněno: 31.08.2014, Stav tachometru: 61500 km, Zhlédnuto: 39x


Na dnešní vyjížďce motorka začala kuckat a pak zdechla úplně.. Naštěstí na vedlejší silnici kde auta skoro nejezdila. Zajel jsem na plácek a koukal na skleničku na hadici od čerpadla. Bylo v ní málo benálu a přitom od tankování do plna najeto 19 km. Udělali jsme s kolegou "bajpás" a Kačka zase jela.

Takže jsem se dostal do klubu spekulantů co dál - zda pořídit nový čerpadlo (3,5 litru), nový kontakty (500 -1 000,- Kč) a nebo jít do podtlakovky.. TAm by pak byl trochu problém se startem po delší odstávce.

1.9.2014
Dnes jsem čerpadlo vyndal a zkontroloval kontakty. Jsou po smrti.. .
Nové jsou k mání zde: www.wemoto.cz/bikes/ktm/950_adventure_s/04-06/picture/fuel_pump_repair_kit_-_point_switch/

11.9.2014
Rozhodl jsem se, že zkusím jinou alternativu, než kupovat drahý díl, který stejně nezaručí, že mi vydrží dalších alespoň 30 000 km.
U své bejvaky (TDM 850) jsem nechal pod sedlem originální podtlakové čerpadlo. Vyměnil jsem ho tenkrát za elektrické z R1 a protože TDM nemá tak velké proudy, je stále jak nové.
Nynější majitel hned souhlasil s tím, že si pro něho můžu přijet, takže zatím připravuji KTM na montáž.
Zatím jsem si vyrobil nátrubek na místo šroubku na levé straně zadního válce. Dal by se použít i odvzdušňovák, ale ten má hodně malou pochu kolem 6hranu a tak jsem mu moc nevěřil..

13.9.2014

Nainstaloval jsem podtlakovku jen provizorně a než jsem ji připojil, zkusil jsem motorku natočit. V karbcích byl ještě benál, ale po chviličce zdechla. Měl jsem nové dlouhé hadice, na sání i výtlaku více jak metr (nádrž ležela daleko od motorky), takže bylo jasné, že bude dlouho strartovat Párkrát se otočila a pak to začlo chytat i bez sytiče. Nezdechla !
Pak přišla asi nejtěžší část - kam to dát a kudy vézt hadice, bo nádrž má výdutě, které veškerá místa zaplnila a nebo skřípaly hadice..
Nakonec jsem ho dal pod sedlo místo ventilů co tam jen zabíraly místo . Někteří tvrdí, že by mělo jen tlačit a tak mu tam nebude moc dobře, jiným se zas zahltily hlavy válců tím, že zůstalo v otevřeném stavu a benál protekl zkrz čerpadlo. No raději vypínám kohoutek a uvidím co ukáže čas..
Funguje zatím dobře, jel jsem jen kousek, musím vše prověřit delší jízdou..

19.9.2014
Nedalo mi to a přehodil sem čerpadlo na původní místo, aby bylo stále zahlceno benzínem a mohlo tak je tlačit.. Hadice vyšly daleko kratší a nemusel jsem špekulovat kudy je vézt. Tato varianta se mi zdá lepší, uvidím co to bude dělat časem..

6.12.2014

Pro nemoc a špatné počasí stála motorka v garáži 6 týdnů, měla zavřený přívod paliva a teplota se pohybovala kolem 7°C. V den nastartování bylo +4°C. Naskočila na třetí otočení motorem, tak jsem spokojen . Měl jsem z toho trochu vítr..

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Driver-toys (1) napsal 16.11.2014 v 10:59

Já si myslím že je po problému.. Chce to jen zkusit jinou cestu než hned kupovat drahý věci u nichž ti stejně nikdo nezaručí, že to bude perfektně fungovat. Podtlakovka je bez kontaktů, tam se snad nic nepopo... .

cechradovan (53) napsal 15.11.2014 v 14:59

S paliv. čerpadlama má problémy více motorek , Afriky , Varadera, aj , tohle je prostě bolest u

950

Driver-toys (1) napsal 04.09.2014 v 18:15

Nezdá ..taky mám občas ten pocit, ale tohla už by měla být poslední necnost těchto jinak skvělých strojů.. .

Tuareg-Tengai (1) napsal 03.09.2014 v 21:24

koukám se ti začína nejak sypat nebo se mi to jen zdá


Nejnovější záznamy v deníku
  • Ukrajina, červen 2017

    Měl jsem možnost zúčastnit se výpravy na Ukrajinu od projektu Motoškola přijďte se projet . Sice jsme převážně jezdili na lehkých motorkách, ale všech od značky KTM :-DD . Anička (instruktorka) měla Freeride 250 ve

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 17.06.2017
    Uskutečněno: 17.06.2017
    Komentářů: 3x
  • Chlupaté gumy

    Dnes jsem odzkoušel nové obutí - nikdy jsem na motorce neměl vyloženě krosové gumy. Přední mě zbyla ze sady S12, ale protože jsem měl tenkrát na předku pro mne nesmrtelnou XT 640 Army, zůstala mi doma. Dozadu mě dovezl k

    Typ: Údržba
    Vloženo: 09.10.2016
    Uskutečněno: 09.10.2016
    Tachometr: 69km
    Komentářů: 7x
  • Boty

    Při jednom přejezdu brodem jsem si šlápnul abych nespadl a i když to nikdy neudělaly, boty mě napustily dovnitř dost vody. Vrchem jít nemohla, tolik vody tam nebylo.. Nevěnoval jsem tomu moc pozornost, ale mokré stopy co

    Typ: Oprava
    Vloženo: 09.10.2016
    Uskutečněno: 15.09.2016
    Komentářů: 7x


TOPlist