Na dnešní vyjížďce motorka začala kuckat a pak zdechla úplně.. Naštěstí na vedlejší silnici kde auta skoro nejezdila. Zajel jsem na plácek a koukal na skleničku na hadici od čerpadla. Bylo v ní málo benálu a přitom od tankování do plna najeto 19 km. Udělali jsme s kolegou "bajpás" a Kačka zase jela.
Takže jsem se dostal do klubu spekulantů co dál - zda pořídit nový čerpadlo (3,5 litru), nový kontakty (500 -1 000,- Kč) a nebo jít do podtlakovky.. TAm by pak byl trochu problém se startem po delší odstávce.
1.9.2014
Dnes jsem čerpadlo vyndal a zkontroloval kontakty. Jsou po smrti.. .
Nové jsou k mání zde: www.wemoto.cz/bikes/ktm/950_adventure_s/04-06/picture/fuel_pump_repair_kit_-_point_switch/
11.9.2014
Rozhodl jsem se, že zkusím jinou alternativu, než kupovat drahý díl, který stejně nezaručí, že mi vydrží dalších alespoň 30 000 km.
U své bejvaky (TDM 850) jsem nechal pod sedlem originální podtlakové čerpadlo. Vyměnil jsem ho tenkrát za elektrické z R1 a protože TDM nemá tak velké proudy, je stále jak nové.
Nynější majitel hned souhlasil s tím, že si pro něho můžu přijet, takže zatím připravuji KTM na montáž.
Zatím jsem si vyrobil nátrubek na místo šroubku na levé straně zadního válce. Dal by se použít i odvzdušňovák, ale ten má hodně malou pochu kolem 6hranu a tak jsem mu moc nevěřil..
13.9.2014
Nainstaloval jsem podtlakovku jen provizorně a než jsem ji připojil, zkusil jsem motorku natočit. V karbcích byl ještě benál, ale po chviličce zdechla. Měl jsem nové dlouhé hadice, na sání i výtlaku více jak metr (nádrž ležela daleko od motorky), takže bylo jasné, že bude dlouho strartovat Párkrát se otočila a pak to začlo chytat i bez sytiče. Nezdechla !
Pak přišla asi nejtěžší část - kam to dát a kudy vézt hadice, bo nádrž má výdutě, které veškerá místa zaplnila a nebo skřípaly hadice..
Nakonec jsem ho dal pod sedlo místo ventilů co tam jen zabíraly místo . Někteří tvrdí, že by mělo jen tlačit a tak mu tam nebude moc dobře, jiným se zas zahltily hlavy válců tím, že zůstalo v otevřeném stavu a benál protekl zkrz čerpadlo. No raději vypínám kohoutek a uvidím co ukáže čas..
Funguje zatím dobře, jel jsem jen kousek, musím vše prověřit delší jízdou..
19.9.2014
Nedalo mi to a přehodil sem čerpadlo na původní místo, aby bylo stále zahlceno benzínem a mohlo tak je tlačit.. Hadice vyšly daleko kratší a nemusel jsem špekulovat kudy je vézt. Tato varianta se mi zdá lepší, uvidím co to bude dělat časem..
6.12.2014
Pro nemoc a špatné počasí stála motorka v garáži 6 týdnů, měla zavřený přívod paliva a teplota se pohybovala kolem 7°C. V den nastartování bylo +4°C. Naskočila na třetí otočení motorem, tak jsem spokojen . Měl jsem z toho trochu vítr..
Vlastník | Driver-toys | |
---|---|---|
Vloženo | 10.10.2013 | |
Aktualizováno | 13.9.2016 | |
Zobrazeno | 9 465x |
Já si myslím že je po problému.. Chce to jen zkusit jinou cestu než hned kupovat drahý věci u nichž ti stejně nikdo nezaručí, že to bude perfektně fungovat. Podtlakovka je bez kontaktů, tam se snad nic nepopo... .
S paliv. čerpadlama má problémy více motorek , Afriky , Varadera, aj , tohle je prostě bolest u
950
Nezdá ..taky mám občas ten pocit, ale tohla už by měla být poslední necnost těchto jinak skvělých strojů.. .
koukám se ti začína nejak sypat nebo se mi to jen zdá