KTM LC8 950 Adventure (2005)

Vlastník Driver-toys
Vloženo 10.10.2013
Aktualizováno 13.9.2016

Vloženo: 09.10.2016, Uskutečněno: 09.10.2016, Stav tachometru: 69 km, Zhlédnuto: 26x

Dnes jsem odzkoušel nové obutí - nikdy jsem na motorce neměl vyloženě krosové gumy. Přední mě zbyla ze sady S12, ale protože jsem měl tenkrát na předku pro mne nesmrtelnou XT 640 Army, zůstala mi doma. Dozadu mě dovezl kolega Mireček Dunlopku GEOMAX. Přední vyhovuje i rozměry avšak zadní je jen 130 mm široká místo předepsané 150 mm.
První dojmy z jízdy byly rozpačité.. Měl jsem dojel, že snad jedu na prázdných gumách. Po pár set metrech jsem zastavil a obě kola skontroloval . Byly v pořádku .
Na šotolině se motorka chovala jak na prázdnějších gumách, ale jak jsem zajel do trávy a nebo do bláta... Až jsem se nestačil divit! Zadek sice lítá taky ze strany na stranu když kolo hrabe a celkem snadno ustřelí, ale předek držel lépe. Když se náhodou utrhl, hned se zase chytnul. Přikládám tomu i to, že se méně bojím. Na jiných gumách mě předek skoro vůbec nedržel a už se většinou nechytal zpět.
Své tedy udělala i ostřejší jízda - před bahnem jsem moc neubíral, spíš jen podřadil za dvě, sebe posunul více dozadu a dal více plynu. Když se náhodou řidítka hnula po tom, co se předek smekl, tak to pobral tlumič řízení a já nezazmatkoval kličkováním.
Nejezdím ještě jako většina frajerů co na těhlech mastodontech vysloveně lítá, ale jsem s gumama spokojenej .
Uvidím kolik vydrží, je mi jasný že na silnici můžu s tímhle obutím více méně zapomenout .

Tuareg-Tengai (1) napsal 10.11.2016 v 20:43

koukám pěknej pojezd taky občas takhle jezdím abych se odreagoval

Driver-toys (1) napsal 14.10.2016 v 10:10

Kamarád mi ji přivezl na zkoušku, nebyla drahá . Zatím to drží, nejsem žádnej střelec... .

EL-GATTO (0) napsal 13.10.2016 v 17:18

Kámo, Geomax nic moc... Měl jsem ji nedávno na Hondě CRF 450 R , pár ježdění a špunty odešli...někam.. Trhal se jeden za druhým...

Driver-toys (1) napsal 10.10.2016 v 20:23

A nebo se úplně vyhejbat asfaltu ...

NYJO (0) napsal 10.10.2016 v 18:03

Jo v OFFíku to je pohoda...ale na asfaltu to chce kapánek opatrně s plynem, ale taky se dá.
Budeš se muset hlavně krotit v rychlosti... takovejch 130km a vejš už bude guma hořet

Driver-toys (1) napsal 10.10.2016 v 17:43

Pepo nebudeš tomu věřit, ale ještě jsme nenašli společný volný víkend... . Teď už přejezd po ose nehrozí, takže leda na vozejk a nebo až pojede Mireček kolem na služebku, tak by mi ji třeba dovezl k němu dodávkou. No popravdě už to tak růžově nevidím . Horší je, že se nelepší..., ale ani nezhoršila .
Za gratulaci díky, zatím není moc k čemu gratulovat. Dnes jsem se do garáže dostal tak pozdě, že se mi ani oblíkat nechtělo. Třeba předpověď nebude až tak povedená jak je psáno a snad i v týdnu bude líp..

fanty (18) napsal 10.10.2016 v 15:26

Tak gratulace a jak dopadla oprava moto?

• Ukrajina, červen 2017

Měl jsem možnost zúčastnit se výpravy na Ukrajinu od projektu Motoškola přijďte se projet . Sice jsme převážně jezdili na lehkých motorkách, ale všech od značky KTM :-DD . Anička (instruktorka) měla Freeride 250 ve

Typ: Dovolená
    Vloženo: 17.06.2017
    Uskutečněno: 17.06.2017
  • Boty

Při jednom přejezdu brodem jsem si šlápnul abych nespadl a i když to nikdy neudělaly, boty mě napustily dovnitř dost vody. Vrchem jít nemohla, tolik vody tam nebylo.. Nevěnoval jsem tomu moc pozornost, ale mokré stopy co

Typ: Oprava
    Vloženo: 09.10.2016
    Uskutečněno: 15.09.2016
  • Páčka spojky

Nevím jak kdo je zvyklý mačkat spojku, já ji mačkám dvěma prsty a pak se mi plete na zbylé dva, kterými držím řidítko (+ samosebou palec :-P ). Pořád jsem si přimačkával malíček s prsteníčkem a nebo spojku nedomačkával,