renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yuki CSR 250 (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Toiler
Vloženo 2.9.2013
Aktualizováno 2.9.2013
Zobrazeno 1 902x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Lehká, obratná, spolehlivá a hezká číňanka, která toho moc nesežere

Více fotografii

První dojmy - Měl jsem ji jako první motorku. Pro začínajícího motorkáře je skvělá. Přemýšlel jsem o "350-ně" nebo MZ. Ale byl jsem rád za Yuki, k níž jsem se dostal náhodou. Elektrický startér je výhodou, když to chcípne ve špatné situaci(třeba v křižovatce:-)). Stačilo jen lít benzín, mazat řetěz a občas dotáhnout nějaký šroubek, jinak jen jezdit.

Motorku bych doporučil pro - Začátečníky, kochací tipy.

Recenze

Yuki CSR 250 si koupil brácha, po ujetí 1000km a zjištění, že je na něj slabá, jsem ji od něj koupil za parádní cenu. Přemýšlel jsem nad něčim, s čím bych začal v jedné stopě. Koukal jsem po Jawách, ČZ, MZ atd., ale po uvážení, že chci spíš být na silnici než být od oleje v garáži, jsem bral Yuki, která byla vlastně nová.
Jízda na ní je pohodlná do cca 90km/h, s vyšší rychlostí rostou vibrace a nejistota motky na silnici. Maximálka je cca 125km/h. Polní cesty dává levou zadní. Do města, na dojíždění do práce pár km, prostě kolem komína, na to je fajn. Spotřeba se pohybuje kolem 2,5l/100km. Na plnou nádrž dá v pohodě 500km. V kuse jsem s ní jel max 150km a vše v pohodě, za ty peníze je i pohodlná.
Přední vidle jsou měkčí než by měli, ale člověk si zvykne. Brzdy po ostřejší jízdě a přehřátí, ztráceli na účinnosti - ale na to motka neni určena, je spíše pro kochací tipy.
Bál jsem se spolehlivosti, ale nemusel jsem. Vždycky nastarovala hned i po zimní přestávce asi i díky vstřikování-další bonus, nemusí se seřizovat karbec. Ventilátory na chladiči vypadají, jak kdyby je sundali ze starý PC-procesoru, oni všechny ty plasty jsou takový křehký. Jediná závada byla ulomený plast na spínači brzdovýho světla přední brzdy. Je to číňanka, takže plasty jsou křechčejší, železo měkčejší, ale jako nová stála polovinu co jiné národnosti - odpuštěno. Vibrace na nezajeté motorce asi udělali své, takže jsem asi při 2000km dotáhl pár šroubů. Po ujetí dalšího 1000km jsem pro jistotu vše chtěl dotáhnout znovu, ale už nebyla potřeba.
Úložný prostor pod sedačkou jen pro lékarničku, jinak nikde nic.
Motorku jsem měl na seznámení se s jednou stopou. Po jedné pěkné sezóně šla o dům dál. Ale nedám na ni dopustit, nikde neudělala ostudu, design se jim povedl, vždy mě dovezla a uměla vykouzlit úsměv na rtech.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist