Rozhodl jsem se Transalpa 600 vyměnit za něco novějšího a modernějšího. Sáhl jsem po DL 650 a jsem maximálně spokojen.
První dojmy - První dojmy byly vcelku pozitivní. Nárůst výkonu, pohodlnější sedlo, a celkově modernější design jsem přivítal. Překvapila mě jednoduchost a čitelnost budíků. Na první pohled působila docela mohutně, ale při jízdě a ani při manipulaci není ta váha tak znát.
Doplňky na motorce - plexi s deflektorem MRA, antivibrační zvýšení řidítek ROX + řidítka Protaper, padáky Givi, centrální stojan, top case Kappa s nosičem, boční kufry a držáky Givi, hefty Oxford, zásuvka 12V, kratší kosti přepákovaní (132 mm), kryt motoru (samovýroba)
Recenze
Stroma se mě povedlo koupit v krásné matné černé téměř bez vady a s mnoha doplňky. Jízda na něm je velice příjemná a nezáludná. Po Transalpu to není až takový propastný rozdíl, ale určitý posun tam je. Když nebudu hodnotit design tak už jen to, že je to stříkačka. To znamená menší spotřebu a v kombinaci s větší nádrží to dělá dojezd kolem 400 km normáním tempem. Další výhodou je místo pod sedlem, kam se mi vejde povinná vybava spolu s sadou na opravu defektu, nářadím a pavoukem. Při jízdě v noci oceňuji dvě velká světla a osvětlení přístrojové desky - moc povedené.
Motorka byla vybavena držákem bočních kufrů a dvěma obyčejnými kufry GIVI. Na cestovaní jsou potřeba tři a jako topcase se mi ten obyč. GIVI nelíbil. Ohlédl jsem se proto po nějakém pořádném horním. Nakonec to vyhrál kufr KAPPA K53. Dále jsem se zbavil malých originálních padáků a koupil větší a lepší.
šikovnej stroj a šikovný majitel. Ten kryt - paráda
Je to skutr davam 2 body.
Výborná volba.
Pěknej Stromeček
Na cestovanie je V-Strom paradny , a s tou vybavou vyzera super. Davam 10 bodov s prianim do novej sezony vela stastnych km.