Byl to dávny sen, teprve se seznamujem, ale po prvních kilometrech zatím nadšení velké a doufám že to tak zůstane.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R1: Nakonec jsem uznal že jsem starý Hondař a mám rád když motorka i na svoje roky má pořád ještě co nabídnout co se kvality týče.
První dojmy - Sedla mi kupodivu i na mou výšku, dále mě uchvátilo jak je lehoučka. Oproti moji předchozí motorce si zvykám na jinou převodovku, což je kapku nezvyk, ale toho se nebojím, uchvátil mě taky jeji zátah a relativní pohodlí.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je pro pokročilejší jezdce, co už mají něco nalítano na menších kubatůrách ale i k méně zkušeným umí být přátelský, je zkrátka vhodná pro ty co mají rádi rychlou jízdu, snadnou ovladatelnost a lehkost.
Doplňky na motorce - padáky, miniblinkry, zvýrazňovače ráfku , panceřované hadičky a diodové osvětlení zadního blatníčku
Recenze
Jak jsem již předeslal, byl to můj dávny sen, tento poslední Faroš z generace devítistovek mi příjde i po letech nadčasový a velice pěkný. Původně jsem se rozhodoval mezi Yamahou R1 toho samého ročníku, ale po nějaké krátke době jsem se rozhodnul že budu věrný Hondě.
Najeto zatím moc nemám, takže zkušenosti tady uvedu koncem sezonky, ale zatím můžu konstantovat jen to že po prvních asi 140 kilometrech jsem našel co jsem hledal a snad to nadšení vydrží co nejdéle.
Překvapil mě celkem větší úložný prostor pod sedlem což u Horneta moc nebylo a hlavně relativní pohodlí což na sportu zas až tak často není, teda alespoň pro mě.
Na někteých forech jsem se dočetl o této motorce že ráda a často topí a teplý vzduch ohříva nohy, i mě se to potvrdilo.
Další zkušenosti uvedu později až bude více najeto, zatím ji mám krátce a opravdu se moooc těším na první větší vyjížďku až budu moct motorku pořádně zhodnotit. Prozatím neskrývám nadšení, ale čas ukáže víc.
Tak a máme po sezoně 2013, na motorce najeto zhruba 4000 od května kdy jsem ji zakoupil. Výlety většinou okolo komína, ale i dál. Motorka se snadno ovláda, je živější a hlavně lehká.
Byl jsem v údivu že i na mou postavu 190 mi vyhovuje ve všech směrech. Dobře klopí do zatáček, jen musí být kvalitní cesta což u nás v ČR moc nemáme.
Letos jsem na ní udělal několik málo decentních úprav od zvýrazňovaču po miniblinkry. Na jaře přijde na řadu nová řetězovka ať je příští sezona veselejší zase o něco. Jinak sám nevím co bych této motorce vytknul, snad jen to že se rychle zahříva, ale to zase nehraje takovou roli. V roce 2002 kdy se začala vyrábět byla pro mě vyvolenou a dodnes podle mě má nadčasý vzhled.
Moc pěkný rychlopadlný sáňky ! Jasných 10 b !
Díky.Máš nádherného Fireblada v překrásných barvách .Před touhle mašinou padám na kolena .Super fotky .Ať ti dělá dál radost.Přeji skvělou sezonu s hodně najetýma km.Jasných 10b.
Hezkej fároš. Akrapovič je taky decentní
Fireblade...radost pohledět