renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda GL1000 GoldWing (1977)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Henry1980
Vloženo 11.5.2013
Aktualizováno 6.10.2015
Zobrazeno 1 645x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Zbavil jsem Nizozemské království čtvrt tuny šrotu, abych z něj zase postavil motorku.

Více fotografii

První dojmy - Startuje to, zapaluje to, jezdí to. Nesvítí to, nebliká to, leželo to spoustu let někde ve stodole. Sem tam nějaká rez. Bude na tom dost práce.

Recenze

Zatím není co závidět. Je to napadený domácím kutilem z Holandska. V Holandsku asi nemají ani železářství, takže spousta šroubků chybí nebo mají stržené závity. Imbusy mají vyžvejklé hlavičky. Sem tam se najde narvaný šroub, který na to místo na první pohled nepatřil, ale holanďan ho měl zrovna po ruce. Místo hlavní pojistky byl nacpaný měděný drát z nějaké cykyny dvaapůlky! Celá elektrika je v háji. Na několika místech jsou kabely nastavované čokoládou bez jakékoliv izolace! Všechno je to potřeba vyškubat a natáhnout nové. Chybí náhon tachometru. Asi se mu rozbil a nechtělo se mu shánět novej. Co šlo, to ten blbeček natřel štětcem a to samozřejmě bez základovky. Zadní blatník je prorezlý skrz, ve výfuku je díra. Skoro se dá říct, že je to hrozná paštika, ale motor chytá sotva sáhnu na startér a celé to tak nějak drží pohromadě. Že tomu budu muset věnovat dost času, to jsem věděl už kdy jsem to kupoval. :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Henry1980
Henry1980 napsal 06.10.15 v 11:17

Dlouho jsem tu nebyl... Elektrika je fungl nová. Regulátor napájení palubních přístrojů jsem si radši postavil sám. Originál je hrozně drahý a stejně není vidět. Zadní blatníky teď mám dva. Jeden zatmelený a lakovaný na černo. Druhý v chromu. Co šlo, to je niklované, chromované nebo eloxované. Výfuky jsem si nechal vyrábět na zakázku z leštěné nerezi. Má to teď hustokrutopřísný zvuk hodný litrového motoru. Na stará kolena jsem se naučil seřizovat čtyři rovnotlaké karburátory keihin. Vyšší dívčí. :) Není to žádný závoďák, ale když se za to zatáhne, tak to JEDE. A to jsem chtěl. :)
Motor byl venku, ale nepůlil jsem ho. Vyměnil jsem simerinky ventilů a všechny o-kroužky a těsnění, kam se dá dostat bez rozpůlení. Zdá se, že olej to už moc nežere. Dřív jsem tam lil asi litr na 1000km. Ještě to chce dodělat hlavní stojan. Ten má od předchozího majitele uřízlou nášlapnou páku a venku mimo garáž se to vůbec nedá postavit. Plánuju nový lak. Dal jsem nová, vyšší řídítka. Sice to nevypadá tak hustě, ale sedí se na tom mnohem pohodlněji.
Nejsem profík, ale kdybyste chtěl někdo s GL1000 poradit, tak se klidně ozvěte. Tel.: 608 149 641

jirickoo
jirickoo napsal 07.07.14 v 22:01

Ahoj. Pohrávám si s myšlenkou, že koupím Honda Gold Wing GF 1000 (resp. 1100), jejíž koupě se mi vyskytla za slušnou cenu (na tip moto). V porovnání s ostatními v této modelové řadě je cena dokonce velmi příznivá. Předtím, než se vydám se na ni podívat, docela by mne zajímal Tvůj názor, na co si dát pozor, výhody, nevýhody. Co na ní odchází a zda-li se koupě Gold Wingu vůbec vyplatí. Nejde mi o každodenní ježděni, ale spíše pro zábavu a pohodu. Sám jezdím pomalu a velmi opatrně. Majitel mi po mém dotazu, proč je tak levná, zda tam není nějaký háček, odpověděl, že tam žádný zádrhel není. P.s.: Vzhledem k tomu, že mám rád starší věci, alternativně uvažuji i o Hondě 500 Four...která i na zdejším bazaru je na prodej... díky, jirikoo (jirikoo@yahoo.com)

fidlimydli
fidlimydli napsal 23.07.13 v 15:49 10b.

Je to nádherný kus historie, ale co tak jen vyměnit jen ožvýkané šrouby,udělat nezbytné, vyčistit, vyleštit a zbytek nechat jako výpověď doby? Mezi veteránisty tento trend poslední dobou začíná nabývat na váze a já se k tomu také kloním vzhledem k velkému množství dokonale umělých renovací bez pupínku.

marcel666vtr
marcel666vtr napsal 23.07.13 v 14:40

Držím palce,atˇ se dílo povede

Fonďák
Fonďák napsal 03.06.13 v 16:38 10b.

Klasika!!!

Více komentářů



TOPlist