PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 900 (i.e.) (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Luc_22
Vloženo 1.5.2013
Aktualizováno 10.5.2020
Zobrazeno 7 998x
HODNOCENÍ PROFILU OD 68 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Černá proradná potvůrka z Itálie, která neodpouští chyby, to je kultovní bike Ducati Monster 900.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Roman Ostaševski (Mělník) - Zkušenosti s prodejcem byly ucházející. Vadila mi snaha za každou cenu vydělat, i na krátkém dovozu mota..

Výška jezdce: 174 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono 1000R: důvod neuveden
Aprilia SXV 550: důvod neuveden
Ducati 750 SS: důvod neuveden

První dojmy - Monster mě nikdy příliš nělákal, vnímala jsem ho jako motorku pro holky a už jen z toho důvodu jsem ho nechtěla. Tenhle kousek mi ale učaroval svým provedením a podíl na mém rozhodování měl i fakt, že je jedná o 900 ccm , nikoli o 600, které by pro mě bylo, po mých zkušenostech, nedostačující... Po absolvování zkušební jízdy mě surový projev motoru očaroval a bylo jasno.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, které nebaví dokonalost a jednotvárnost Japonců...pro ty, kteří chtějí zažít jízdu na pořádném arabském, potažmo italském plnokrevníkovi s hořcicí v zadnici!

Doplňky na motorce - klín pod motorem, karbonové laufy, krytka spojky Divina racing, retro zrcátka,proužky v barvách ITA

Recenze

Po Yamaze YZF 750 R, R6 a Hondě CBR 600RR radikální změna v podobě agresivnějšího a neposedného V2 motoru. Jak zde již někteří psali, je to hodně velká změna. Sakra velká změna.

Po pár letech ježdění mě opustila potřeba mačochisticky honit své ego na překobylovaných supersportech, jejichž charakter a potenciál je určený spíše na dálnice a okruhy. Dozrála jsem do fáze kdy jsem měla v hledáčku streeta, naked, nebo supermoto. Něco, co má praktické využití ve měste a z čeho mě nebudou po pár kilometrech bolet záda.

Obluda má své nezaměnitelné charisma, které jí nikdo neodpáře.
Suchá spojka, kombinace dvou laufů zavěšených pod sedlem v karbonu bez vložek dělá z již tak výborného, nezaměnitelného, charakteristického Ducati burácení ještě mohutnější a dunivější orchestr uspokojující snad i toho nejnáročnějšího motorkáře. Nemáte pocit, že přijíždí 54 kilowattový naked , nýbrž nějaký mastodontický dvoulitrový cruiser.

Podvozek je hodně tvrdý a pokud v Praze vlítnete na kostky ve vyšší rychlosti, pěkně to s váma zamává. CEBRO všechny nerovnosti vstřebávalo, Obluda ne. Zátah je slušný nářez. Jedna, dva - a letíte, pokud to nestihnete včas složit do zatáčky a nečekáte takový zátah,vaše smůla. Podřadíte z příliš vysokých otáček? Bude vás chtít vyhodit ze sedla.. Pustíte plyn v náklonu, letíte. Je tu dost věcí na který si člověk fakt musí zvyknout. V2 není pro nováčky. Aspoň tak to vidím já. Teď bych byla schopná si na V4 napsat snad i SMS.
Spojka opravdu není na dlouhé trasy s četným řazením, hydraulika je pěkně surová k mým šlachám. Proplétat se s ní pražským provozem jde jak po másle. Všichni Obludu slyší. Je krásné štíhlá a mrštná, také pohodlná. Příjemný posaz, ze kterého záda nebolí a v klidu dosáhne na zem i menší člověk.
Je to prostě stylovka pro fajnšmejkry, která se už moc nevidí a mít 14 let starou mašinu v TOP stavu a vzhledu jako je tento Monster je opravdu velká rarita.
Je jako stvořen pro krátké dynamické přesuny. Na cestování to moc není. Cestování ve dvou už vůbec ne. Motor a všechny součásti motorky jsou krásně dostupné i běžnému uživateli, to jest další velká výhoda.
Tahle motorka je kus poctivé práce bez zbytečných nesmyslů kolem.
Hbitý naháč který všude budí pozornost.

Edit: 30.8. - Obluda dostane nový přítlačák, pružinky i čepičky, zlatý řetěz D.I.D. a gripy.








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Luc_22
Luc_22 napsal 18.04.16 v 19:21

Stryko - no je to trochu rozdil

Stryko
Stryko napsal 18.04.16 v 13:04 10b.

Fakt moc pěkné fotky!! Krasné obě dvě, ses kočka Jinak S4 už musí být pořádný dělo oproti tomu no

Krakatau
Krakatau napsal 12.11.15 v 07:09 10b.

Prekonal som svojho času podobnú zmenu, z japonca na taliana...a bol to krok správnym smerom

gabri88
gabri88 napsal 09.11.15 v 22:40 10b.

Oooh Krásná mašina a skvělé fotky

Petta
Petta napsal 11.08.15 v 09:53 10b.

Pěkné fotky..

Více komentářů



TOPlist