renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 900 (i.e.) (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník -BikerBoy-
Vloženo 19.6.2013
Aktualizováno 10.7.2017
Zobrazeno 5 503x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


ducati je prostě motorka, kterou musíte mít, ale k této touze po ducati si musí každý dozrát. Vášeň, temperament, touha, láska,... prostě všechno, co si motocyklista může přát "Alfonc"

Fakt jsem nadšenej, že musim doplňovat text, o kterej nestojím

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - užasnej stroj Texty k motorce jsou krátké proto motorka není schválena. Krátký má délku -- a má mít 30, dlouhý má délku -- a má mít 80. Proveďte novou editaci motorky a dopište texty.

Recenze

srdeční záležitost

12.6.2014 nový přírustek

.





podařilo se mi sehnat kryt spojky a kryty rozvodu











naprosto souhlasím s ostatníma:

Luc_22:
Černá proradná potvůrka z Itálie, která neodpouští chyby, to je kultovní bike Ducati Monster 900.
Netvor má své nezaměnitelné charisma, které mu již nikdo neodpáře.
Suchá spojka, kombinace dvou laufů zavěšených pod sedlem v karbonovém kabátku dělá z již tak výborného, nezaměnitelného, charakteristického Ducati burácení ještě mohutnější a dunivější orchestr uspokojující snad i toho nejnáročnějšího motorkáře. Nemáte pocit jako že přijíždí 49 kilowattový naked , nýbrž nějaký mastodontický dvoulitrový cruiser. Tento zvuk se vám zavrtá do hlavy a už vás nepustí ze svých spárů.

Jack34:
Dokonalé spojení síly, preciznosti, designu a vášně. Devíti stovkový motor má neuvěřitelný zátah hned odspodu.Výfuky Termignoni k tomu přidají fantastický hudební doprovod, přerušovaný jen cinkaním suché spojky. Při nájezdu do zatáček drží naprosto precizně svoji stopu. V zatáčce chce po jezdci přidat plyn a vysednout, za tuto práci se ale Monster odvděčí neskutečně rychlým výjezdem.

Honzamanta:
Vzduchem chlazené dvouválce s úhlem válců 90 stupňů jsou pro tyto stroje typické. Představují hrubou sílu, brutální zvuk a mocný tah už od nízkých otáček doprovázený vzrušujícími vibracemi. Jízda na této dukně je jako v klasickém mustangu z roku 1968, motorka se chová jako nezkrocený kůň, který vás začne poslouchat, až si to zasloužíte. Ve srovnání s uhlazenými japonskými čtyřválci je to pocitově mnohem silnější a surovější jízda

kubamoto:
Ty voe já nechci, to je bomba... ježiš to je hrůza... no to je paráda už nechci nic jinýho
Jo tak přesně takovýhle smíšený pocity jsem měl když jsem na to usedl a snažil jsem se tuhle potvoru po hlaďoučkejch čtyřválcích, co hodně vodpouštěj zkrotit. Tahle nevodpustila nic ale vůbec nic. NO A TO JE PRÁVĚ VONO. Je to mrcha ucukaná a neposedná, nepohodlná a ráno nechce startovat (teda někdy).Ve městě ucukaná jak kulhavej kůň, ale když to rozparádíte, tak je to jak stádo rozohněnejch plnokrevníků.
Ale nevim na co jsou motorky, já myslím, že na emoce a to je právě Monster, motorka plná emocí. Ale pro dva tedy rozhodně ne, pokud se tedy zrovna nechcete rozcházet.
Lidi buď řeknou to je ale hnusná motorka, nebo ty voe co to máš, to je naprostá bomba, avšak nic mezi tím.
Motorka bez kompromisu.

Móstro:
Černá italská kráska s agresivně dunícím srdcem a nezaměnitelným zvukem a designem ze země špaget a dobrého vína. Kultovní stroj se sportovním podvozkem, který si lahodí hlavně v zatáčkách, tady je doma. Splněný sen, nemám důvod měnit za jiný stroj.
Jedná se o stroj hodící se ke kratším a zatáčkovitým výletům, kde si můžeš vychutnat kvality podvozku a taky tahu dvouválu který tě při výjezdu ze zatáčky nikdy nezklame. Nedoporučuji na dlouhé vyjíždky, od toho jsou tu jiné stroje a to choppery pro houbaře

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
olin.uo
olin.uo napsal 09.11.14 v 12:47 10b.

Luc_22
Luc_22 napsal 04.08.13 v 11:34 9b.

Jaká to čest citovat mě hned v úvodu, díky užívej ji na plno!!

Více komentářů



TOPlist