Monster 900 v klasické červené Ducati rosso, výfuky Termignoni, vysokokompresní písty, BMC filtr, laditelné zapalování, otevřená spojka s lehčeným spojkový košem,
První dojmy - Dokonalé spojení síly, preciznosti, designu a vášně. Devíti stovkový motor má neuvěřitelný zátah hned odspodu. Výfuky Termignoni k tomu přidají fantastický hudební doprovod, přerušovaný jen cinkaním suché spojky. Při nájezdu do zatáček drží naprosto precizně svoji stopu. V zatáčce chce po jezdci přidat plyn a vysednout, za tuto práci se ale Monster odvděčí neskutečně rychlým výjezdem.
Recenze
Spotřeba se pohybuje kolem 7,5 l/100km.
Doplňky funkční
- karbonové Termignoni
- odlehčený spojkový koš
- vysokokompresní písty JE Pistons
- vzduchový filtr BMC
- laditelné zapalování IgniTech
- pancéřové hadice
- iridové svíčky
Doplňky designové:
- karbonové víko spojky, rozvodů, podsedlových plastů
- nové originální blinkry, zadní plast a přední štítek
- podmotorový plast
- kryt zadního sedla v designu MotoGP
- bílé kola s červeným reflexním pruhem
- menší zadní blatník
Zkušenosti s cestováním
Monster a cestování - to mi dlouho nešlo do hlavy. Nakonec jsem ale v roce 2010 vyrazil na 4500km dlouhý výlet. Cíl Misano (WDW2010) přes Dolomiti a zpět. Cesta bez technických problémů. Pohodlí snesitelné. Dokonce se mi vešly i věci do zadní brašny na sedlo. Takže ve spokojenost :)
Zkušenosti s pneumatikami (najeto = vždy dle zadní gumy)
- Pirelli Diablo - najeto 3800km, dobrý grip neutrální pocit
- Michelin PilotRace - najeto 2500km, výborný grip, dobrá odezva
- Continental RaceAttack Street - najeto 2500km, perfektní grip
- Continental RoadAttack2 - najeto 5500km, slabší grip a nejistota v zatáčkách
- Pirelli Diablo Rosso Corsa - zatím 3500km a mám je stále obuté, jsou nádherně čitelné, člověk ví co se pod ním děje, za tepla super grip.
(Možná ještě zkusím Pirelli Diablo Rosso 2, na cestování budou lepší)
Kráásnej stroj ... na jeho roky luxuska
Krásná a vymazlená klasika Ať Vám to spolu klape
to nejjjj sis uz koupil gratuluji
Moc pěkná