PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 900 (i.e.) (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník t.prilba
Vloženo 24.11.2008
Aktualizováno 26.1.2020
Zobrazeno 14 680x
HODNOCENÍ PROFILU OD 76 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Ducati Monster 900 r.v. (dle znaků) 1996 - koupeno ve špatném stavu- přestavba

Více fotografii

Výška jezdce: 174 cm

První dojmy - když jsem ji koupil s prasklým rámem na dvou místech, s prasklým motorem ze kterého cákal olej na zadní gumu, prodřenou kyvkou od špatně dotáhlé matky rozety, se zatraceně zestárlými popraskanými pneu, nefunkčním tacho a jel jsem na ní domů (za Brno) z Kralup n. Vltavou, bylo mě divné, že mě nikdo nepředjel. V polovině jsem natankoval benzín do nádrže a olej do motoru, a pak jsem dostal strach pokračovat. Hned jsem ji rozdělal a začal.

Recenze

je to můj čtvrtý Monster. 2x620i.e. 2003 1x800i.e.r.v. 2004- vždycky naprostá spokojenost, nebylo co vytknout až na drhnutí výfukem v zatáčce :)
Dávám to na podvozek legendární Ducati 916.
Komu zatím při stavbě děkuji:
p. Holasz- Přibice- nádherná práce svařování nerezi- úprava svodů a vaření výfuku
DDTuning- Mohelno - nádherná práce čalounění sedla- neskutečný výběr materiálů- já zvolil dva druhy kůže
Ing. Milan Vrána- Brno- výroba štítků (nové nálepky s čísly homologace a v.č. na rám- jak od výrobce)- super cena
p. Kňourek, p. Smirnov- fa. neria a.s.- za jejich trpělivost při svařování hliníku a nerezi
p. Hartman (Miroslavské strojírny)- svařování svodů "pokusu č. 2"
Jarda Dočkal (Miroslavské strojírny) - pomoc při svařování hliníku, svařování svodů pokus č. 4
no už se to blíží, jede to, ale jsem rozřezal svody a pokus č. 2

svody OK, ale
stále to není ono, zvuk stojí za nic, moc to nejede, nyní je na řadě výfuk- po pokusu č. 2 (utlumení) další pokus, tentokrát č. 3- bude delší (snad hlubší zvuk)
tak ani pokus č.3 se mi nezdá. Další pokus, zcela nové svody a 2 výfuky pod sedlo-karbony D100mm l35cm

rozhod jsem se pro origo barvu zlatých kol- pěkně prášková barva jak z roku 1996. Jsem zvědavej jak to bude vypadat

tak myslím zatím konečná proměna, zvuk už se mi celkem libí, i to trochu jede, jen zrcátka dodělat, kdyby měl někdo nějaký návrh, sem s ním, nějak mi došly nápady

až budu mí jednou čas, po třech letech kdy stojí a nejede, dodělám zrcátka, ještě drobné kosmetické úpravy, a pak... se uvidí co s ní udělám

leden 2020: přestože jsem na tom tak jak to bylo už ani nevím kdy přesně (2012?? nebo 2011) dokončeno z rodinných důvodů moc nenajezdil (jestli 200km a 7let stojí), a je stále nepoškozená, rozhodl jsem se pro zásadní radikální změnu. (asi stárnu)
- řídítka D916
- páčky, páka brzdy a řadicí páka a taky blinkry originál díly Ducati (a asi i ty zrcátka)
- transplantace zadku zpět
- lak na všech dílech dle originálu jak v roce 1996-dle modelu (Monster/D916) -Tímto se omlouvám původnímu tvůrci airbrushe (three perrers) kterému jsem to nejprve přebarvil a nyní to zanikne. A taky všem, které tím mým krokem nazlobím.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Amík
Amík napsal 02.05.19 v 22:08 10b.

Luxusní práce! Moc pěkný kousek.

Hopkins
Hopkins napsal 25.05.16 v 11:06 10b.

Nádhera!

Tempo_veloce
Tempo_veloce napsal 23.02.16 v 21:39 10b.

Tak tomuhle říkám něco umět,smekám. Je dobře že takový šikulové ještě dnes žijí.Mě se teda víc líbí ty bílý kola.
Vše je krásný a to se mi moc ty starší modely nelíbí!

Toto nikdy nepochopí tragédi na sociálních sítích co si umí vyfotit tak akorát jídlo.

Jack
Jack napsal 12.10.15 v 21:41 10b.

Krasna!!Ten letmak ji slusi!

kohlajz
kohlajz napsal 22.07.15 v 08:26 10b.

Krásná prááce :)

Více komentářů



TOPlist