Super design,pohodlná,dvouválec
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 800: cena a neplynulý přechod mezi 8 a 16 ventily
První dojmy - na 240kg se celkem dobře ovládá,Bremba to taky slušně ubrzdí,zrcátka zatim nejsou to pravé ořechové,musím se do nic vědomě koukat,ne automaticky,ale snad si zvyknu,super zátah od spodu,ale přece jen cca o 2Ops by jí slušelo o něco víc :)
Motorku bych doporučil pro - Ten kdo ví co chce
Doplňky na motorce - Centrální stojan a textilní brašny
Recenze
Od nějakých 13 let,jsem sedlal více či méně ,když nebudu počítat panelky,kejvy,símáky a fichtli jen endura...praktičnost na našich silnicích vždy zvítězila,ale vždy pro mě byla v povědomí ta pravá kapota o velkým obsahu. (blackbird,hayabusa nebo třeba tomcat) nakonec sem se rozhodoval mezi RST a VFR na oko podobne mašiny a přitom tak odlišné,ale vzhledem k tomu že Honda VFR už u nas v rodině byla,šel sem do sve druhe Aprilie s motorem rotax na který sem si u předchozího Pegasa nemohl stěžovat. RST je superpohodlne,má přehlednou palubku a letmo uchycene kolo dělá taky své,časem by se mi pod zatkem líbil nějaký ten laďáček,origo fajn,ale neni to uplně ono...zatim na ní mám najeto jen asi 200km,ale planuji zahraniční dovku,postupem času přidám postřehy
Je parádní, ať to šlape V Chotěboři jsem byl pro Raptůrka
Fíku je parádní!!! Už se s Lojzou těšíme, až se s Váma projedem
Nepopsatelná nádhera..užívej si tu krásku..
krásnej blesk na silnici gratulejšn