renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Streetfighter 848/s (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník STF848
Vloženo 2.4.2013
Aktualizováno 15.3.2014
Zobrazeno 6 090x
HODNOCENÍ PROFILU OD 33 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Italský design, černý mat, dvouválec...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Ducati Ostrava - La Fée Vogue (Os - Perfektní přístup prodejce, rychlost, domluva. Mohu jen doporučit.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
MV Agusta Brutale 1090RR: Obchodní zastoupení v ČR, servis, čtyrválec...

První dojmy - Perfektní

Doplňky na motorce - Karbonové Termignoni, včetně ECU (ducati Performance), ducati Quick Shift system.

Recenze

DUCATI, kapalinou chlazený dvouválec do L - Testastretta 11°, 4 ventil, Desmodromický ventilový rozvod, jedinečný design, perfektní podvozek a brzdy...

Maximální spokojenost, podvozek si velmi dobře poradí s nerovnostmi, není problém ujet 400 km bez známek únavy. Další kapitolou je kontrola trakce, DTC využivá data pouze ze snímače kol a přes absenci snímače bočního zrychlení, úhlu a náklonu i vybočení zadní části motocyklu vůči přednímu kolu, tak funguje na výbornou. Příjemně jsem byl překvapen jak tento systém funguje plynule a jemně. V případě zjištění prokluzu na zadním pneumatice dojde k plynulému snížení točivého momentu na zadní pneumatice. DTC díky úpravě předstihu zapalování, kdy umožní při opětovném připadání plynulý nástup výkonu a nehrozí zde ztráta adhéze a nepošle zadní pneumatiku do dalšího smyku.

Motor nemá rád nizké otáčky, minimální otáčky se pohybují kolem 3000 - 3500 ot./min, od hodnoty 7500 ot./min. dochází k citelnému nárustu výkonu, který vrcholí při hodnotě 10 000 ot./min. Na dvouválec vyrovnaný chod motoru v žádném spektru otáček nedochází k citelnému a nepříjemnému škubání. Brzdy BREMBO 2x3200 mm kotouce, 4 pístkové radiální třmeny fungují na výbornou, plynulé dávkování
i při ostřejší jízdě zde nedochází k vadnutí.

Se Streetfighterem není problém delší cestování, jediný nedostatek považuji v úložném proctor, chybí zde sebemenší úložný prostor, ale to k danému typu moto prostě patří.

PORUCHY:

Při nájezdu 4 700 km, došlo k poruše elektronického motoru ovládajícího výfukový ventil. Nutno vyzdvihnout časovou flexibilitu servisu DUCATI OSTRAVA. Pružná reakce servisního technika i o víkendu. Nový díl dodán v rozmezí 7 dnů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Coffeeman
Coffeeman napsal 06.12.22 v 19:51 10b.

Parádní

ševča848
ševča848 napsal 13.02.16 v 16:25 10b.

Super. Třeba se někdy potkáme

Aprilia1000
Aprilia1000 napsal 22.12.14 v 14:09

pipi07
pipi07 napsal 02.09.14 v 21:45 10b.

Pěkný to máš, škoda že tak si z Ostravy, mohli sme vyrazit společně na vyjížďku

Tifossi
Tifossi napsal 14.05.14 v 19:50 10b.

Více komentářů



TOPlist