Můj první čtyřtakt ... rozhodoval jsem se mezi KXF a RMZ, nakonec nevím ani z jakého důvody zvítězila KXF
První dojmy - První dojmy po přechodu z dvoutaktu byly všelijaký. Po všech možnejch rozumech co jsem všude pochycoval po závodech, že 4t je jednodušší atak. Jsem zjistil, že to doopravdy až tak růžový nebude...sice projet s tím zatáčku je mnohem jednodušší a spojkový páčka může jít pomalu do důchodu, ale zase ten tah odspoda dokáže zatahat za ruce docela výrazným způsobem...ale 2-3 tréninky a KXF jsem znal jako svoje boty :)
Doplňky na motorce - ASV páčky, ráfky EXCEL A60
Recenze
prostě a jednoduše, když 2t přestaly s vývojem a šly víceméně do kytek...Musel jsem i já přestoupit na 4t. Jak už jsem psal, 4t disponuje hlavně obrovským spodkem, tím pádem jednoduší projetí zatáčky. Nevýhodou však je, že váží znatelně víc, tudíž scruby a whipy se prostě musí víc tahat :D ale jde to taky. KXF rok 2011 byla ještě zelená :D
nebezpecne vipada us od pohledu