Chtěl jsem něco, na čem zjistím, jaké to je jezdit bláto, brody, listí, jíl atd.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki RM-Z250: Pán se nakonec rozhodl si ji nechat.
Suzuki RM-Z450: Naštěstí když jsem volal na inzerát, tak byla už pryč. Ještě že tak, do začátků by asi nebyla úplně ideální.
První dojmy - Ta svině jede jako prase bodnutý jehlou.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo už má aspoň nějakou zkušenost s motorkou a chce se zkusit vyblbnout v bahně. Jdou na tom jezdit jak tratě tak les.
Doplňky na motorce - Měřič MTH, blástry, od předchozí majitelky zkrácený ovladácí páčky brzdy(na jeden prst) a spojky(na dva prsty).
Recenze
Nutně jsem s podzimem potřeboval něco, s čím bych mohl navštívit lesy, louky, pole a občas tratě. Požadavky byli jasné, aby to nestálo víc jak 70k (takže padlo hard enduro :-/), 2t/4t, 250 objem a aby to bylo aspoň po nějakém doložitelném servisu. Brouzdání po motorkáři.cz na mě začalo plivat různé krosky v různém stavu(pochopitelně). Ze začátku jsem moc štěstí neměl, buďto už byli stroje pryč, nebo si majitel prodej rozmyslel. Po smíření s tím, že se asi budu muset začít učit na 450 jsem naštěstí natrefil na tuhle Kawu. Jeden telefonát a druhý den už jsem pro ni mazal pod Brno.
Prodávala to jedna paní, která na tom lítala hobby motocross. Při její výšce opravdu velký respekt a nějak si to furt nedokážu představit. Motorka byla hezky pěkně uklizená přímo v domě a hezky pěkně studená. Po nastartování(chytla hned) a detailním prozkoumání jsme se začali bavit o tom co bylo děláno a o důkazních materiálech. Hotový rozvody, ventily, píst, nová vodní pumpa, chladiče, řídítka, fungl nové polepy, repas tlumičů prostě takřka vše, jenom jsem byl upozorněn, že nebyla dělaná převodovka. Namotáno 200MTH a od oprav cca 30MTH. Takže jsme si plácli.
Doma jsem namotal první 4MTH abych to vyzkoušel a prohřál. Po návratu jsem ihned vyměnil olej(Motul 300V) a olejový filtr(HF207). V oleji ani filtru nebylo známek po špónách, takže asi cajk. Na silnici se to nedá moc ovládat, drapák plus karbec s 32KW, který tam jsou snad hned od volnoběhu je docela hnusnej zážitek Každopádně v terénu je to sranda s tou motorkou pracovat, výkon ji zatím neschází(světě div se, když na tom umíš h*vno). Dál uvidíme, přece jenom ji mám chvilinku.
Fajnovej stroj do začátku
na ostatní se vy*er, hlavně opatrně
Za jízdu po lese. Tam jezdí jen @#$_&-.
DvěPade na čtyři doby je na naučení bomba