renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KX 250F (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ninja73
Vloženo 7.9.2014
Aktualizováno 7.9.2014
Zobrazeno 3 056x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Splněný sen z dětství. Kawa byla jasná volba při výběru značky a kxf 250 je tak akorát váha/výkon.

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KX 450F: důvod neuveden

První dojmy - Motorku jsem koupil po jednom klučinovi co na tom udělal genrálku motoru a pak si chtěl koupit KTM. Motorka měla několik úprav. První pocity byly super a co nevidět sem ji měl víc a víc v ruce. Skoky s ní to byla prostě paráda.

Recenze

Motorku jsem hledal dlouho a pak bylo jasno docela rychle :)
Jen co jsem ji přivezl začal jsem shánět výbavu na krosa protože do té doby jsem sedlal hlavně silnici. Jak už bylo zvykem přišla chuť na velkou spoustu úprav.

Po velmi povedené GO horní částí motoru přišla na řadu výměna oleje + filtr (Castrol Power 1 Racing 10W-50),
- Válec athena 290ccm,
- Větší chladiče fluidyne dovoz z ameriky,
- Akcelerační pumpa karburátoru R&D,
- Kompletní výfukový systém Procircuit Ti4,
- Laděné tlumiče BWMO,
- Řetěz IRIS,
- Duraloví startovací pomocník

Poté se jezdilo a zkoušelo a radovalo se protože rozdil byl neuvěřitelný. Dokud člověk nezkusí tak neví.

Potom přišla nějak postupně druhá vlna myšlenek, vizí a přání. A tak sem začal skládat dál

- Šroub bohatosti směsi Pro Circuit
- Brzdové destičky zadek DP
- Brzdové destičky předek DP
- Nová duralová rozeta GROSSKOPF 48z
- Víčka zapalování ZETA
- Víčko olejového filtru ZETA
- Nalévací zátka motoru ZETA
- Kryt řetězu ZETA
- Matka krku řízení ZETA
- Matka pod šroub nádrže ZETA
- Jednocestný odvzdušňovací ventil nádrže ZETA
- Dorazy zadní osy ZETA
- Donuty ZETA
- Řadící páka Torc Racing 1
- Duralové eloxované matice haltrů
- Čepičky ventilků ve tvaru pístu
- Neoprenové chrániče přední vidlice
- Plynové lanko MTZ
- Rukojeti Pro Grip
- Motohodiny
- Přední pneu Mitas C-17
- Zadní pneu Mitas C-18
- Nový potah sedla (původní neměl správně barvy proto výměna)

Motorku jsem měl u přítelkyně protože jsme byly už odstěhovaní z místa kde byla k dispozici garáž a tudíž i když jsem pro to byl zcela zapálen jsem došel k závěru, že bude lepší ji prodat dokud má velkou hodnotu. Jezdit jsem se totiž dostal tak jednou do měsíce.

Motorka šla do dobrých rukou a pán když si ji kupoval tak byl velmi nadšen.
Snad dělá tolik radosti jako mě.

PRODÁNO !!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist