renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KX 250F (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník EnduroNoobie
Vloženo 29.9.2018
Aktualizováno 5.4.2021
Zobrazeno 1 143x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Ostrá silná motocrossová zelená žába co se vám snaží vyškubnout z rukou.

Výška jezdce: 190 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF 250R: Za peníze co jsem měl bych koupil maximálně r.v 2012 s celkem už velkým nájezdem

První dojmy - Hravá, poměrně lehká 250 co tě dokáže potahat za pincka.

Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv, pokud hledáš ovladatelnej rychlej stroj kterej neumí jet v klidu tak tohle je správná volba, pokud ale chceš jezdit lehce techničtější enduro pasáže tak tohle bude krok vedle, furt to chce jet na plnej kotel takže dávkování je prostě nemožný

Doplňky na motorce - Zeta rejsing černý páčky dražší jak celý řidítka
Vidlice KYB AOS 48 protože originál stojí za nic
Pevný uložení řidítek místo těch gum jelikož po čase měly vždy vůli a ovladatelnost nebyla nic moc ( a né, nehází to vibrace do ruk :) )

Recenze

Tak jo, mám ji 3 roky, to už bych něco smysluplnějšího napsat o tomhle Shrekovi mohl.
Takže kde začít...

Motor
- jednou větou letí to rychleji jak nasraná přítelkyně a řve to tak nějak na
stejno. Měl jsem možnost si projet žlutej ekvivalent Suzuki RMZ 250 2015 a prostě mi přišlo že to netahá tak jako KXF.

Spolehlivost
- moto má pár much, sice drobnost ale večně prosakující gufero u start páky (měním ho snad častěji jak olej :) )
- stále se vyklepává spodní šroub výfuku v podsedláku, nepomáhá ani loctide, ani dorvání co to jde :)
- jinak dělám olej co 6mth a ve 100mth byl dělanej komplet servis motoru, píst, ojnice, ložiska, převodovka, rozvoďák, výfuk. ventily - ale to vše preventivně

Podvozek
- za mě předek jedna velká katastrofa, přední vidlice je vyměněná za KYB AOS 48 protože originál podle 3 mechaniků je vyrobenej z blata a tak je hned na vyhození (moje zkušenost). Tak jsem tam hodil KYB z Lamahy a od tý doby to funguje bez problému jak má.
- zadní centrál fuguje jak má

A jinak to jede prostě jak ostrá 250, dávkování je nemožný, plyn má snad jen 3 polohy a to OFF/ POLOVINA / ON , takže na trialy to prostě není, za to na mx trati je jako doma :) Brzdy za mě víc než dobrý, spojka je ještě původní a funguje dobře na 2 prsty i když je jen lanková, a podvozek po tom co prodělala amputaci předníh noh z Lamahy task už funguje taky tak jak má

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist