renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster S2R 1000 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník z.a.j.o.c.h
Vloženo 16.3.2013
Aktualizováno 23.8.2014
Zobrazeno 4 053x
HODNOCENÍ PROFILU OD 31 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Monster, jako každý druhý, přesto originál. Po loňské návštěvě kačírku v Mostě ještě originálnější...

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster S4R: Monster má být vzducháč!

První dojmy - "Překvapivě" to jede víc než SV. Nechápu všechny nářky v testech o tuhé spojce, sportovním posezu a uklepaném motoru. Spojka jde jako na SV, posez je příjemně sportovní, pod 4000ot/min se to trochu klepe, ale nic co by se nedalo přežít.

Motorku bych doporučil pro - Pro mě!

Doplňky na motorce - Termignoni, svody bez katu, sundaný štítek (je to sakra naháč ne!), doma je přichystaný otevřený kryt spojky, na cestě zrcátka a v hlavě další drobné úpravy...
2014:
-vyroben nový kryt spojky a přední blatníček
-nabarvené pružiny a misky na spojce, rámeček světla
-zkrácené výfuky
-odstranění kachního zobáku
-folie na světlo
-pár samolepek
-nový lak
-pár škrábanců

Recenze

O příšeře jsem snil odjakživa, vzhled, zvuk, vlastnosti. Uvidíme, jak se mi to bude líbit v reálu.

Po roce a půl: Stále jsem se příšery nenabažil. Zábavný motor, který ihned reaguje na pohyb pravý ruky a to jak slušným zrychlením, tak stejně slušnou decelerací, jistý podvozek, který bude ještě jistější, až zrepasuju zadní tlumič. Ten má své nejlepší za sebou a proto je zadní konec trochu houpavý, gumový, kdy ani přitažení pružiny příliš nepomůže... Rozhoduju se mezi zrepasováním původního, nebo naimplantováním tlumiče z 999. Nedá nic zadarmo, člověk jí musí řídit, snažit se, pořád se s ní učit a ne se jen vozit a to mě na ní baví. I když maličko větší hravost v zatáčkách bych přivítal, SVčko reagovalo na změny směru rychleji, takže si plánuji trochu pohrát s podvozkem, až bude v pořádku a najít nejideálnější kompromis mezi hravostí a jistotou. Chyby moc neodpouští, viz. kauza Most, nicméně takovou kardinální hovadinu by neodpustila žádná :D

Jak jsem psal, pořád se jí nemůžu nabažit. Každý nastartování, zazvonění suchý spojky a zadunění Lkovýho twinu ve mě probudí úsměv a zahřeje na duši, každá povedená zatáčka s hutným výjezdem, každý odjezd od křižovatky po zadním, každý zavrtění řidítky při akceleraci ze mě udělá na chvíli malý kluka s rozzářenýma očima a šibalským úsměvem, ba až psychopatickým smíchem. A po tom všem si s radostí otevřu pivko, nebo dobrýho vizoura, sednu si a koukám na ty její křivky... A protože se v týhle počítačový době vyrábějí jenom samý divný motorky, tak počítám, že nám to vydrží dlouho a místo toho, abych šetřil na novou, to budu sypat do ní. Takových krásných věcí je k mání... Lehčí spojkovej koš, lehčí setrvák, radiální pumpy, Ohlinsy, big bore kit, lehčí kola... :D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ghostik
Ghostik napsal 17.06.20 v 10:19 10b.

Jedno tělo,jedna duše a tak by to melo bejt.
Doufám, že se ještě někdy potkáme na Sosnové
Ať vám to dobře jezdí

Petr-RSV
Petr-RSV napsal 19.12.19 v 22:51 10b.

Oldschool bike, má to pořád své kouzlo... Člověk si každou zatáčku musí zasloužit, motorka nic neudělá sama. Jasných 10b...

Hříbek
Hříbek napsal 21.09.17 v 08:44

peknej kousek

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 31.10.15 v 20:44 10b.

Koukám, že ten kačer tomu''dizajnu'' dost prospěl. Musím se přiznat, že se mi líbí víc, než v té původní černé. Parádní stroj.

Jindřej
Jindřej napsal 12.08.15 v 11:55 10b.

Za mě takhle rozhodně jo

Více komentářů



TOPlist