PROFIL MOTORKY

Ducati Monster S2R 1000 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tazzi
Vloženo 11.5.2015
Aktualizováno 10.6.2021
Zobrazeno 2 473x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Poslední pořádná klasická Ducati, 178kg čisté krásy, okořeněné 95HP a 92Nm radosti

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Jede líp než jsem si představoval, všechno je tam kde má být, sériové nastavení funguje skvěle, lehce se ovládá, prostě stroj na radost...

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil každému, kdo chce dvouválec co dobře vypadá a ještě líp jezdí!

Doplňky na motorce - Otevřená spojka je povinnnost, takže eBay a už je tu přítlačák Ducati Performance, otevřený karbonový kryt spojky, kryty řemenů, zadní blatníček, chrániče pat...



Recenze

Nevim proč, ale sehnat tenhle model ve slušným stavu je téměř nemožný. Možná je to tím, že jen blázen by takhle skvělou motorku prodával O to větší radost byla když se mi podarilo sehnat kousek s jasnou servisní historií a skutečnými 17tisíci kilometry. A nemusel jsem pro ní až do Itálie, stačilo jen nějakých 300km na severní Moravu.







Dvouventil jsem vybral kvůli tomu, že většinu servisních úkonů chci provádět sám, na předchozí ST2 jsem to natrénoval, takže hned po koupi jsem si vyměnil rozvodové řemeny, které byly dost možná ještě původní, zkontroloval ventily, o výměně oleje, brzdovky a podobně nemá cenu psát, to je standard.
Malinko jsem ji taky poleštil, hlavně svody:






2016
Monster mi dělá jen radost, takže za odměnu dostal nový olej a filtr, pořídil jsem mu šikovný jednoduchý zadní stojan, aby se mi lépe mazal řetěz a abych si mohl sundat kolo kvůli výměně zadní gumy - povolit matici na letmáči byl docela problém, dokud jsem nezapojil do akce obě ruce, pomocníka na brzdách a hlavně metrovou trubku Ten kdo to utahoval přede mnou, musel mít ale ukrutnou sílu(debil) Když jsem to pak utáhnul zpátky na předepsaný moment, tak to šlo povolit normálně v jednom člověku.







Pro jistotu jsem zkontroloval řemeny, nebylo třeba dopnout, ventily taktéž OK. Ale hlavně jsem sundal ten "nádor" pod motorem a nahradil svody Spark, díky kterým to i se sériovými koncovkami moooc pěkně hraje a určitě to i líp jede, podle toho jak to zní






Asi ji miluju, je fakt boží

2017
Tak máme za sebou další sezónu, sice nijak kilometrově výraznou, ale zato jinak veskrze úspěšnou - žádné poruchy ani nehody, vsechno šlape jak má. Společně jsme s partou kamarádů absolvovali skvělý trip po Alpách, kde mohl Monstr ukázat všechny své přednosti, když jsme se bezhlavě řítili nahoru a dolů nejkrásnějšími Alpskými zatáčkami. I při poměrně slušné střelbě se mi nepodařilo dostat na limity podvozku nebo brzd! Po takovém výletu se už pak jednomu ani nechce tady v Čechách jezdit. Doufám, že se tam v roce 2018 zase vrátíme! Nejvyšší čas vytáhnout mapu a začít plánovat Dolomiten TT 2018...
Do velkého servisu daleko, olej ve vidlích a gufera jsem nechal vyměnit na jaře, dal novou řetězovku, takže do nové sezóny nás čeká pouze olej, gumy a běžné kontroly. Teď se budu opakovat, ale nedokážu to fakt říct jinak: Monster mi dělá jenom radost!! Jízda na něm mě neskutečně baví a i když občas z nudy procházím inzerci a špekuluju co bych si třeba pořídil místo něj, tak vždycky skončím u toho, že zatím jsem nenašel nic, co by mě zaujalo natolik, abych to za něj vyměnil.






2021
Po delší odmlce mám zase důvod pokračovat v dlouhodobé recenzi - na tachometru se objevila pěkně kulatá sumička:


To znamená za 6 společných let cca 33tis. km bez jediného problému, když nepočítám prasklou žárovku v osvětlení SPZ.
Takže pouze standardní předepsaný servis a spotřební materiál jako gumy, destičky, řetězovka, filtry a olej, řemeny, svíčky...
Na jaře jsem vyměnil spojkový koš a lamely, po výměně se spojka výrazně ztišila. Takhle vypadá koš po cca. 50tis:

Montáž nového koše:




Před dvěma lety jsem ještě trochu tunil - sundal jsem originál zrcátka a dal zrcátka do konců řidítek. Kromě toho že to líp vypadá, tak je v nich líp vidět. Originály se ve vyšších rychlostech dost klepou, takže je v nich vidět prdlajs. Barendy tolik nebrání ve výhledu dopředu, je s nimi pocitově lepší jízda.



Takže pokračujeme v krasojízdě, není to jenom na koukání

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Maxim
Maxim napsal 17.12.17 v 13:49 10b.

Presne, jak jednou pojezdis v cizině, tak je to tady otrava

dzonnek
dzonnek napsal 17.12.17 v 08:45 10b.

Super stroj a jde vidět že jej mas rad a to je dobre. Spagetaci vědí proč takové motorky delaji tak jen kolama dolu a ať je jen radost ze stroje. Je paradni

Milanek13
Milanek13 napsal 16.12.17 v 22:26

Jak uz jsem jednou psal , super stroj . Se vsim co pises musim jenom souhlasit. Taky obcas premyslim o vymene za novejsi model , ale nakonec dojdu k zaveru , ze vlastne nic lepsiho neni .

tesařík
tesařík napsal 15.12.17 v 20:55 10b.

Krásnej zachovalej kousek vždycky ,když vidím klasického monstera s tím jeho vzducháčem tak skoro lituju ,že sem na endura.
No ,ale v mém Elefantu aspoň bije stejné srdce .

Hříbek
Hříbek napsal 15.12.17 v 14:45 10b.

Moc peknej kousek A hezky a s laskou napsane

Více komentářů



TOPlist