renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster S2R 1000 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tazzi
Vloženo 11.5.2015
Aktualizováno 8.9.2021
Zobrazeno 3 240x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Poslední pořádná klasická Ducati, 178kg čisté krásy, okořeněné 95HP a 92Nm radosti

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Jede líp než jsem si představoval, všechno je tam kde má být, sériové nastavení funguje skvěle, lehce se ovládá, prostě stroj na radost...

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil každému, kdo chce dvouválec co dobře vypadá a ještě líp jezdí!

Doplňky na motorce - Otevřená spojka je povinnnost, takže eBay a už je tu přítlačák Ducati Performance, otevřený karbonový kryt spojky, karbonové kryty řemenů, karbonový zadní blatníček, chrániče pat, padáky...

Recenze

Nevim proč, ale sehnat tenhle model ve slušným stavu je téměř nemožný. Možná je to tím, že jen blázen by takhle skvělou motorku prodával O to větší radost byla když se mi podarilo sehnat kousek s jasnou servisní historií a skutečnými 17tisíci kilometry. A nemusel jsem pro ní až do Itálie, stačilo jen nějakých 300km na severní Moravu. Dvouventil jsem vybral kvůli tomu, že většinu servisních úkonů chci provádět sám, na předchozí ST2 jsem to natrénoval, takže hned po koupi jsem si vyměnil rozvodové řemeny, které byly dost možná ještě původní, zkontroloval ventily, o výměně oleje, brzdovky a podobně nemá cenu psát, to je standard.

2016
Monster mi dělá jen radost, takže za odměnu dostal nový olej a filtr, pořídil jsem mu šikovný jednoduchý zadní stojan, aby se mi lépe mazal řetěz a abych si mohl sundat kolo kvůli výměně zadní gumy - povolit matici na letmáči byl docela problém, dokud jsem nezapojil do akce obě ruce, pomocníka na brzdách a hlavně metrovou trubku Ten kdo to utahoval přede mnou, musel mít ale ukrutnou sílu(debil) Když jsem to pak utáhnul zpátky na předepsaný moment, tak to šlo povolit normálně v jednom člověku.




Pro jistotu jsem zkontroloval řemeny, nebylo třeba dopnout, ventily taktéž OK. Ale hlavně jsem sundal ten "nádor" pod motorem a nahradil svody Spark, díky kterým to i se sériovými koncovkami moooc pěkně hraje a určitě to i líp jede, podle toho jak to zní



Asi ji miluju, je fakt boží

2017
Tak máme za sebou další sezónu, sice nijak kilometrově výraznou, ale zato jinak veskrze úspěšnou - žádné poruchy ani nehody, vsechno šlape jak má. Společně jsme s partou kamarádů absolvovali skvělý trip po Alpách, kde mohl Monstr ukázat všechny své přednosti, když jsme se bezhlavě řítili nahoru a dolů nejkrásnějšími Alpskými zatáčkami. I při poměrně slušné střelbě se mi nepodařilo dostat na limity podvozku nebo brzd! Po takovém výletu se už pak jednomu ani nechce tady v Čechách jezdit. Doufám, že se tam v roce 2018 zase vrátíme! Nejvyšší čas vytáhnout mapu a začít plánovat Dolomiten TT 2018...
Do velkého servisu daleko, olej ve vidlích a gufera jsem nechal vyměnit na jaře, dal novou řetězovku, takže do nové sezóny nás čeká pouze olej, gumy a běžné kontroly. Teď se budu opakovat, ale nedokážu to fakt říct jinak: Monster mi dělá jenom radost!! Jízda na něm mě neskutečně baví a i když občas z nudy procházím inzerci a špekuluju co bych si třeba pořídil místo něj, tak vždycky skončím u toho, že zatím jsem nenašel nic, co by mě zaujalo natolik, abych to za něj vyměnil.





2021
Po delší odmlce mám zase důvod pokračovat v dlouhodobé recenzi - na tachometru se objevila pěkně kulatá sumička:

To znamená za 6 společných let cca 33tis. km bez jediného problému, když nepočítám prasklou žárovku v osvětlení SPZ.
Takže pouze standardní předepsaný servis a spotřební materiál jako gumy, destičky, řetězovka, filtry a olej, řemeny, svíčky...
Na jaře jsem vyměnil spojkový koš a lamely, po výměně se spojka výrazně ztišila. Takhle vypadá koš po cca. 50tis:

Montáž nového koše:



Před dvěma lety jsem ještě trochu tunil - sundal jsem originál zrcátka a dal zrcátka do konců řidítek. Kromě toho že to líp vypadá, tak je v nich líp vidět. Originály se ve vyšších rychlostech dost klepou, takže je v nich vidět prdlajs. Barendy tolik nebrání ve výhledu dopředu, je s nimi pocitově lepší jízda.



DUCATI = EMOCE! Nedokážu si vůbec představit nemít jí v garáži! Tahle motorka mě bere i po šesti letech...

Vysokohorská turistika v pojetí DUCATI

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Gurek
Gurek napsal 09.09.23 v 22:34 10b.

Ten posledni velky obrazek, kde je zezadu... To je proste nejhezci pohled na monstrika! Dokonale se tam ukazuje to italske proporcni citeni a smysl pro krasne, jednoduche detaily. Neprodavej. Ja to udelal a trochu lituju.. :)

dasturm
dasturm napsal 11.02.22 v 19:13 10b.

Tak to je jasna 10 uz jen za to, jak ji milujes

bruttopyr
bruttopyr napsal 01.12.21 v 20:17 10b.

Máš nádherný stroj!
Hlavně ji ve slabé chvilce neprodávej!

Figi25
Figi25 napsal 22.10.21 v 14:03

Pěkná recenze, pěkný Monster Ty svody musím taky už pořídit je to fakt rozdíl. Ty zrcátka máš odkud? Koupil jsem od Mstyle, ale nepasují. Je to dost volné

Míla_P
Míla_P napsal 20.09.21 v 20:09 10b.

Parádní
Klasický Monstry nic nepřekoná.

Více komentářů



TOPlist