Suzuki VL 1500 Intruder (2006)

Vlastník pajash
Vloženo 21.2.2013
Aktualizováno 29.12.2013

Koupená 3.1.2013.konečně pořádný mohutný stroj.

Motorka koupena od xtrem-bikes (Vimperk) - p. Zeleka - Vstřícný prodejce, ochotný při jednání, moto dovezl do místa bydliště i se všemi doklady na nového majitele v ceně...

První dojmy - Dojmy, zatím jen vizuelní, velká silná motorka budící respekt. Teď už jen čekáme oba dva na jaro ... A nemůžu se dočkat.. Takže potom určitě neco málo napíšu

Motorku bych doporučil pro - Každému, kdo zvládne pořádný kus silné, železné krásy...

Doplňky na motorce - Doplňky nějaké přidám..
Už od prodejce mám na motorce přední ochranný rám. Opěrku řidiče, opěrka spolujezdce, zadní nosič, origo brašny.. Dál plotny pro spolujezdce, třídílné plexi.
Tak a moje doplňky.. V první řadě přídavná světla, ta k tomu patří
Další co jsem si musel pořídit, gripy od kuryakynu, zásuvku. A uvidíme co přijde dál... Určitě ještě nekončím

Prostě krásný stroj
Motorku jsem si vybral už dávno..Teda typ... A tak když jsem prodal předchozího mazlika a k tomu přidal trocha peněz bylo na silnější motorku.. A já sledoval inzeráty na netu..
Na Silvestra jsme si s malželkou a prckem udělali malý výlet do Vimperku kde je firma Xtrem-bikes. Samo, že po předchozí tel. domluvě s panem Zelenkou.. (není problém, přijeďte se podívat..)
Takže nás dopoledne přivítal a z garáže postupně vytáhl tři kousky. bohužel ten první už měl majitle, ale pořád tu dva byly.. Jeden zaujal výbavou a druhý zase vypadal, že se o něj předchozí majitel staral.. Bez poblémů jsme se dohodli a z dvou motorek byla jedna Plácli jsme si. Složil jsem zálohu a domluvili termín kdy mi ji přiveze..
3. ledna přesně pět minut před dohodnutou 16 hodinou byl pan Zelenka před domem.. Motorka byla ustrojená přesně jak jsme se dohodli. Zkušební start a šli jsme sepsat smlouvu,samo že já doplatil zbytek peněz..
Druhý den jsem bohužel zjistil, že chladič teče,malinko ale přece.. Telefon prodejci, není problém.. Odmontovat poslat a za pár dnů mi domů přišel balíček s jiným chladičem.. takže ok. Další závada baterka, je kaput.. opět telefon prodejci, rychlá domluva.. Pošle novou, a náklady půjdou na polovic. Vzduchový filtr byl jak prase, servisák ho ani nevyfoukal. Ale to jsem už neřešil, koupil jsem nový a vyměnil.. Další závada, nefunguje ukazatel paliva, jako by byla prázdná nádrž.. Tak zase telefon prodejci.. Domluven výlet do Vimperku spojen s opravou.. Tak doufám, že je to poslední věc...
Tak mám za sebou prvních pár kilometrů, je to paráda.. Bude to chtít trochu času, než budeme sehraní
Dnes jsem si udělal ten výlet do Vimperku, cca 600 Km . Výměna palivoměru byla za chvilku a potom ještě pokecat jak šlape motorka Spokojenost... Jak s prodejcem tak s motorkou. Takže pokud budu někdy kupovat jinou motorku, pojedu opět do Vimperku (xtrem-bikes)...

babula
babula napsal 09.03.15 v 21:22 10b.

Moc pěkná . 10b

Soucino
Soucino napsal 26.03.14 v 07:33 10b.

Tak to je přesně moje krevní skupina ...síla a elegance ... jasných 10b Tak hodně šťastných kilometrů

zdenikk
zdenikk napsal 03.01.14 v 16:54 10b.

čest chlape,no vypadá skoro stejně dobře jako ta má.. ..tak ať slouží!!

čert129
čert129 napsal 30.12.13 v 11:25

krásné stroj hodně šťastných km. 10b.

dědoušek
dědoušek napsal 30.12.13 v 02:20 10b.

Hezký stroj, blahopřeji Užívej si jí k plné spokojenosti.