renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yuki GY2 125 ST/SM (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník George650
Vloženo 9.1.2013
Aktualizováno 9.1.2013
Zobrazeno 1 653x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


byla to moje druhá motorka hned po jawa 50/21 dostal jsem ji od rodičů jako funglovku na začátek to nebyl tak špatne stroj aspon se naní člověk naučil k samostatný opravě naní bylo furt něco dělat.

Více fotografii

Motorka koupena od suzuki Pardubice

První dojmy - motorka na začátek nebyla špatná tak normální 125ccm ve čtyřtaktu takorát mně rosčilovalo že motor nebjěžel kdyš byla na stojánku při zapnutí blikaču to pískalo jak nákladápři couvání a při vyší rychlosti ve dvou na sebemenčích nerouvnostech šlo zadní kolo pokaždy až do nadkolí.

Motorku bych doporučil pro - vhodný tento motocikl je pro začínajíci mladý motorkáře který se nebojí dělat rukama :-)

Recenze

byla to moje druhá motorka hned po jawa 50/21 dostal jsem jí jako funglovku prví jízda byla z prodejny domů asi tak 20km z jízdy sem tehdá byl nadčenej jelikoš bydlim na vesníci tak promně endůro byla jasná volba dalo se sní jezdit v lehkým terénu ale převážně jsem sní jezdil po silnici a jelikaš jsem i tak troch manuálně zruční tak promně nebyl zas takovej problém že to byla čína.
ÚPRAVY A PORUCH-byly tam dvě věci které mně rozčilovaly hned od začátku motorka se nedala ohřát na stojánku jak mile se dal stojánek tak chcípla to se vyřešilo následomně spínač jsem demontoval a kabely jsem sletoval k sobje, pak tam byla druhá věc comně deptala bylo že se zapnutíl smněrovek to začelo hlasitě pípat to jsem vyřešil klasickým mechanický preřušovačem. No a pak tam bylo i pár závat comně potkalo za dobu co sem ji vlastni asi tam po najetých prvních 200km začala praskat výstuha zdního blatníku takže čínskej jeden a půlka plech musala jít pryč a nahradil sem ho kvalitním čtyrkou pásovinou od tý doby to vydrželo prakticky cokoliv. Drůhá zavada byla asi tak po najetí 1000km a to žemi prasknul šroub co drží motor ten praskal pravidelně po výmněně tak sem 10mm šroub předělal 12mm šroub z hlavy BMW a to už tam taky vydržel po celou dobu.Třetí závada mně potkala asi tak po 6000km kdy semi rostrh náboj na uložení rozety to sem nahradil kolem z hondy xr. Čtvrtá závada mně potkala tak po 10 000km kdy mně oděšla statorová cívka na megnetu tam jsem zakoupil originál novou. a pátá a poslední závada mně potkala 12500km kdy mně prasknul výfukový ventyl kterej udělal pjeknou invetůru po týhle závadě jsem stroj odložil tak na tři roky do stodoly pak nálsedovala oprava pár posledních výletu a šup sní pryč neš se zas něco rosipe.
Spotřeba dalo se sní jezdit za 3,5litru její maximálka bylo 110kmh ale to už bylo před rosipání tak cestovní 75-80kmh ve dvou šlo zadní kola na doras až do nadkolí i při menších nerovnostech to sem pak řešíl silnějši pružinou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist