motopark_kveten



PROFIL MOTORKY

Yuki GY2 125 ST/SM (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník cider
Vloženo 24.12.2016
Aktualizováno 25.1.2017
Zobrazeno 1134x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Malá, lehká, obratná - jednoduchá, proto si s opravou a údržbou poradí snad každý, malá spotřeba, levné náhradní díly.

První dojmy - Vždycky jsme doma měli nějakou motorku na popojíždění. / většinu se jezdilo autem - rodinu nebo velký náklad jako v Asii a Africe na motorku nenaložíte. / Takže enduro bylo to, co padlo dobře do ruky. Jízda v pohodě, hlavně větší kola a tlumiče jsou fajn na ty naše záplatovaný okresní silničky.

Motorku bych doporučil pro - Určitě mladým do začátku. Už jen pro ten pocit, kdy už nejsou závislí na veřejné dopravě nebo na někom, mohou si zajet kam je napadne...Pokud je bude motorka bavit, určitě si pořídí další. Na dojíždění do školy, do práce, nebo jako v mém seniorském věku na běžné ježdění, kdy už je líto vytahnout rychlejší motorku /větší enduro/. Nyní už Yuki slouží právě jako první moto novému mladému majiteli, měl jsem jí asi 6 roků.

Doplňky na motorce -




silnější dráty v zadním kole, jiné uložení rozety a další vylepšení už bylo uděláno dříve, poze vylepšení sedla, které bylo prasklé - padl na to materiál z čalounění sedací soupravy

Recenze

Proč Yuki? Nechci tady spustit polemiku na téma Čína - přečtěte si tady na Motorkářích výborný starší a stále aktuální článek od Mir. Kalouse : http://www.motorkar...i-nasinec-30536.html
Ať si každý jezdí, na čem chce. Nechtěl jsem se vracet k nějakému dvoutaktnímu veteránu, ale zase ne jít do nový motorky. Malý obsah právě kvůli té lehké ovladatelnosti. Když byl někde závar, nebo semafor při opravách silnice, pro enduro žádný problém. Skočíte na pole přes příkop nebo na nejbližším mostku a nečekáte. Lehce tlačíte po chodníku, jednosměrkou, parkujete ve městě kde chcete a tak.
Jízdní vlastnosti - určitě novější typy už jsou lepší, toto je klasika. Startování jen nakopávačka, široké pohodlné sedlo, přední kolo s kotoučovkou, zadní s bubnovou brzdou, tlumiče s vinutými pružinami. Překvapivě dobrý zvuk motoru. Úložný prostor žádný, pokud se nepočítá velký nosič vzadu. Na povinnou výbavu sloužila plastová nádoba po kakau mezi blatníkem a nosičem. Nikdy jsem ji nemusel vyndávat při kontrole ani použít, nikdo se ji nepokusil ukrást.
Spotřeba - když se na denním počítadle blížilo 300 km, jelo se k pumpě, tedy zhruba 3L/100km, kontrolku rezervy nemá. Nikde mě kvůli benzínu ani poruše nenechala.
Levné náhradní díly - např. řídící jednotka do 400,- /Yamaha 125 TW 3.900,-/
Bacha na půjčování - kdo má zažité řazení jednička nahoru ostatní kvalty dolů - tady je to opačně a nemá ukazatel zařazené rychlosti ! Také při našlapování se nesmí zapomenout nejprve sklopit stupačka, jinak přes ní můžete ulomit páku.
Cestovní rychlost není velká, nejlíp 70-80, mockrát jsem dával další kvalt a on tam nebyl. Kdo chce lítat rychleji, musí si sehnat něco věšího. Ale to už bude o jiných penězích, na naučení jukina stačí. Dá se solidně zmasakrovat i v malých rychlostech a na menších strojích.
Na delší cestování asi moc ne, nevím. I když jsme v mládí dali na fichtlech Balaton a šlo to vydržet taky.

























































































Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Fugas_
Fugas_ napsal 19.03.17 v 10:26 10b.

super,taky mam,hezky napsano..10

pajapaja
pajapaja napsal 31.12.16 v 16:58 7b.

Více komentářů



TOPlist