renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZXR 750 (1992)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník velesmoula
Vloženo 17.12.2012
Aktualizováno 21.2.2014
Zobrazeno 3 001x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Na svůj věk a hlavně kilometry rychlá, poslušná a spolehlivá motorka, akorát na manipulaci, když člověk nejede, trošku těžší. Bohužel na našich děravých silnicích nejde uplně využít, co vní je.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 600: důvod neuveden
Honda CBR 600F Sport: důvod neuveden

První dojmy - Jsem trochu vyšší, takže jsem měl obavy, jak se na motorku naskládám, ale všechno bylo uplně v pohodě. Vlastně sničím nebyl větší problém, jen po ještě minulém majiteli byly tlumiče nastaveny celkem tvrdě, což jsem, ale doma upravil a i to bylo v pohodě. Za plynem šla hezky, brzdy taky slušné v porovnání stím, na čem jsem jezdil, mě uplně vyhovovali. První dojmy byly určitě pozitivní.

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych jí určitě jako klasiku, přeci jen, taky už jich moc zachovalých neni, ale určitě, ikdyž je starší, bych jí doporučil na sportovnější svezení a třeba i to cestování, ale spíše v jednom.

Doplňky na motorce - Doplňky, o kterých vím určitě jsou kousané kotouče, výfuk ixil a tlumič řízení NGK. Dále, co jsem po delším hledání na internetu našel, by tam měli být laděné svody, KN filtr a Dynojet, ale to si ověřím až teď přes zimu, kdy chci na moto něco udělat.

Recenze

Vždycky se mi líbily ty zelené silnice a vlastně mi to zůstalo až do doby, kdy jsem se motorkám začal věnovat více, k tomu mám radši starší klasiky než moderní našlapaný motorky a to byl asi hlavní důvod, proč jsem si jí pořídil.
Mám na ní zasebou první sezónu a na to, že má najeto 67 tisíc km, tak jezdí stále pěkně. Jediné problémy, co byly, tak vlastně akorát moje chyba, že jsem si nepřečetl jaká poloha benzinového kohoutku je jaká a pak jsem se divil, co se děje, že nejede, když tam ještě mam benzin a potom mi stále vypadávaly konektory ze světel, což byla zase moje lenost, trošku je přimačknout, jinak vlastně vždy vše bez problémů a jakýchkoliv poruch.
Jízda v jednom je bez problémů, ze začátku trošku boleli ruce, ale to časem přestalo a ježdění bylo pohodlné, ve dvou už to byl trošku problém. Jakmile jsme vyjeli i s přítelkyní a urazili pár kilometrů, tak ruce už boleli o dost víc a ani po několika jízdách to zcela nepřestalo, takže cestování ve dvou, alespoň pro mě, už moc pohodlné neni. Sám bych si na ní troufl i do ciziny a nebál bych se, že budu rozlámanej nebo něco podobného. Ve dvou bych nejel ani do jižních čech.
Když jsem přenastavil tlumiče, tak podvozku bylo jedno, zda jedu sám nebo ne, ale na nějaké vedlejší silnice po vesničkách to neni. Je to motorka přeci jen na dobré silnice a ne žádné enduro, ale dalo se stím počítat, kor při kvalitě našich silnic.
Co se dalších jízdních vlastností týká, tak to je ok. Motor má sílů, pravidelný a plynulý chod, můžu ho hodnotit jen kladně, jen mi přišel trošku hlučnější, ale když jsem slyšel další tyhle stroje, tak to bylo dost podobné. Ze začátku mi bylo líto ho nějak více točit, ale právě ve vyších otáčkách se chová nejlépe, ikdyž je pak o něco větší spotřeba. Ta se u mě pohybuje většinou kolem 6ti, ale spíše 7mi litrů, když jedu svižnějc, ale ne uplně, co to dá. Dále na motorce byly celkem velké vibrace, ale ještě předminulý majitel motorku položil a byly rozpraskané plasty, ikdyž už trochu vařené, každý druhý šroubek povolený, včetně například stupaček, vypadlý chladič ze silonbloků atd, takže při každé takové věci, co jsem našel a odstranil se vibrace i hlučnost velmi zlepšovali. Brzdy mám kousané kotouče v předu a nevím o kolik jsou lepší než originální, ale určitě si nemůžu stěžovat, ne jednou jsem potřeboval rychle zabrzdit a pokaždé bez větších problémů. Na zadku je to horší, ne že by nebrzdil, ale kolo jde ihned do smyku a motorka přibržďuje jen minimálně.
Manipulace s motorkou je, po jízdě ve dvou, další můj problém. Pokud motorka nejede nebo jede, ale pomalinku, tak je dost těžká na manipulaci. V garáži máme práh ve vratech a hlavně z počátku byl problém ji vůbec přehoupnout. Časem si člověk zvykne, ale oproti dnešním strojům, je to hodně znatelný rozdíl. Jakmile se s motorkou rozjedete, tak je po problému a při jízdě nic nepoznáte, v zatáčkách sedí hezky a ani se nehne.
Pokud bych to vše měl shrnout, určitě bych motocykl hodnotil kladně. Nemám najeto zase tolik, ale zatím spolehlivé a svižné moto s přijatelnou spotřebou (s ohledem na to, k čemu je motorka určená) a jízdními vlastnostmi. Horší manipulovatelnost a jízda ve dvou, ale jinak, pokud není moc rozbitá silnice, dá se sní hezky projet.
Nyní je odstrojená, plasty jsou opravené a čeká na lak a nějaký ten servis. Co bude dál uvidíme, přemýšlím o nějakém silničním enduru, ale zase je mi líto, prodávat jí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist