renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CG 125 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Tommy3
Vloženo 27.11.2012
Aktualizováno 31.8.2015
Zobrazeno 2 382x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Malá 125, která je do začátku výborná. Vzduchem chlazený jednoválec s 9 Kw a krásným vzhledem.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 125R: Zdála se mě malá a taková obyčejná. Honda cg je prostě kráska :)

První dojmy - První dojmy jsou suprové. Najezdil jsem už přes 100 km. Maximální rychlost okolo 120 km/h. Optimální je 80 - 90 km/h. Nehoním to, prostě si tu jízdu užívám co to jde.

Motorku bych doporučil pro - Vhodné pro všechny kteří mají rádi nestárnoucí vzhled. Volba padá pro menší postavy, max do 185cm.

Doplňky na motorce - Zadní nosič na kufr, přední plexi štítek. Menší blinkry a různé úpravy dělané s mým taťkou.

Recenze

Po 3000 Km, nemám nejmenší závadu :). Jezdí suprově, spotřeba se pohybuje od 2,5 - 3 litrů / 100 km. Vyhledávám cesty, s pěknýma zatáčkama, v ČR samozřejmě rozbité. Takže tlumiče dostávají vcelku zabrat. Co se týče brzd, vzadu buben ale brzdí dobře, ve předu kotouč, který (ne)brzdí :D. Ve městě se jezdí dobře, protože motorka je docela lehká, po lesích s tím nejezdím a na cestě je to fajn :) Do kopců je to zdechlejší, ale s tím člověk počítá když je to dváca ve 4T. :) Není to žádný super sport, takže si jezdím svým tempem 80 - 100 km/h. Na delší trasy je moto díky konstrukci a spotřebě výborné. Celkový dojem SUPER ! :)

EDIT
Psal jsem že moto v zatáčkách drží hezky, to platilo dokud jsem jezdil jak s hnojem. Zkušenosti přibývaly a mě začalo pár věcí vadit. To že se to ve větším náklonu vlnilo pod řiťů, na to jsem si dokázal zvyknout a přizpůsobit jízdu tomu ať neřeším nějaké horší situace. A ejhle, asi po 14000 km přišla zatáčka, kterou ve které si moje cg nevedlo nejlépe. Pokoušel jsem se dokud nebylo cg nakloněné zamáčknou předek i zadek, ale co čekat od jednopístkového kotouče ve předu a bubnu vzadu? NIC :D A tak jsem prolítl hlavou svodidla, ohnul jsem vidle, pokřivil ráfek, rozbil budík, promáčkl nádrž, zdemoloval stupačky, rozbil světlo a pár dalších věcí. Po mé měsíční rekonvalescenci s vykloubeným ramenem, pohmožděným krkem a vykloubeným kolenem, jsem se dal do opravování. Nějaký frajer mi krásně srovnal vidle a ráfek, a zbytek věcí rovnal se sám objednat, a nebo homemade zpravení. A povedlo se, cg v lepší kondici než předtím, najel jsem další 2000km a bylo vystarané. Chtěl jsem něco většího, ale co přišlo? Auto... Blbost, hloupost, neříkám že je špatné, ale moto je moto :D Tak se opět poohlížím po nějaké dváce (raději) na pár let na vyblbnutí. Potom přesedlat na něco většího. Co jsem tímhle vlastně chtěl říct? Že cg je super motorka, za tím si stojím. Není to žádná raketa, vlní se, špatně svítí, vůbec nebrzdí, ale neberte ji pro ten vzhled :) Kdo jezdí s rozumem, je to jasná volba ! :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JirkaMetal
JirkaMetal napsal 09.05.13 v 22:19 10b.

krásná Honda gratulejšn

Ninette
Ninette napsal 02.12.12 v 19:27

Velice hezké CG! Přeju taky hodně pěkných motozážitků PS. A někdy moje GS určitě uvidíš

Barney
Barney napsal 29.11.12 v 13:20 10b.

Pěkná, třeba se někde potkáme

pernik92
pernik92 napsal 27.11.12 v 19:09 10b.

CG je peknej stroj ale v tehle barevne kombinaci je nadhernej

istonbike
istonbike napsal 27.11.12 v 18:41 10b.

Opravdu nádherná Hondička klasického vzhledu v super barevné kombinaci dávám 10b s přáním krátké zimy a super kilometrů do sezóny 2013

Více komentářů



TOPlist