Charismatický boxer motor, letmo zavěšené zadní kolo, kardan, výfuky pod sedlem, nepřehlednutelná žlutá, nehmyzí vzhled evropské produkce z počátku tisíciletí...
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 800: Model s V-Tecem. Nadčasový design, prý spolehlivá. Nakonec vyhrálo BMW v plné výbavě s originálníma kuframa. Absence kardanu.
Ducati Multistrada 1000: Ani ryba ani rak. Těžce se shání originální kufry. Nemá kardan.
Suzuki SV 1000S: Po osvědčené SV650, logický krok. Jenže SV1000S je o dost sportovnější. Nemá kardan.
První dojmy - První nasednutí: "Sakra, kolik to váží?" Po rozjetí hmotnost přestávám vnímat a připadám si jak, když jedu po kolejí v příjemně si vrnící lokomotivě. Vibrace jsou, ale úplně jiné než u SV. Posez polosportovní, lehce na rukách, po širokých řidítkách na SV trochu nezvyk.
Motorku bych doporučil pro - Silniční cestovatelé 180 cm +
Doplňky na motorce - Originální vyhřívané rukojeti (dva stupně: první hřeje, druhý pálí), originální kufry, kryt sedla spolujezdce.
Recenze
Sportovní motorka a boxer? Proč ne! No, sportovní! Papírová provozní hmotnost 229 kg a výkon 98 bavorských valachů nás vrátí na zem a dá zapomenou na závodění s japonskou sportovní konkurencí polovičního objemu.
Rychlé cestování Evropou, mimo město, zatáčky a dálnice. Tam se "eSko" cítí jako doma. Po zvyknutí si na posaz a vibrace, ji nezbývá než nabalit plnou polní a hurá do Evropy.
A jak na R1100S pohlíželi ve své době motopisálkové?
Nadčasové BMW R 1100 S - ojetina
BMW R 1100 S - Srdeční záležitost
Mám jí už od 2013 a naprostá maximální spokojenost..Má nalítáno cca 47000km.Jak píšeš..jen zabalit a hurá po Evropě
Nehmyzí vzhled
Pěkná a správně uloženej motor :)
A k tomu kardanu, to je prostě pohoda, pro mě to bylo také rozhodující.
moc krásná ta žlutá barva, měl jsem to na 650 gs...10 b.
podle mne dobrá volba, jezdím Esko už nějaký pátek a stále spokojen, takže přeju hodně šťastných kilometrů s modrobílou vrtulí