Vlastník | Dawes | |
---|---|---|
Vloženo | 10.10.2012 | |
Aktualizováno | 15.5.2017 | |
Zobrazeno | 5 983x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
Vlastník | Dawes | |
---|---|---|
Vloženo | 10.10.2012 | |
Aktualizováno | 15.5.2017 | |
Zobrazeno | 5 983x |
Super práce
Mooc povedena renovace
mooc pěkná práce, ta fotka u splavu je pěkná
Parádní Číza gratulejšn
Nádhera. Vzhledem k tomu že Jí taky nemáš v origoši,doporučuju na předek 2klíčovou brzdu.Hodně spokojených km.
Tak to je krása. Hezká práce,nádherná. Supper.
pěkná, tahle motorka je tak ošklivá, až je nakonec hezká. Renovace supr.
Ta se povedla.
hodně zdařilá záchrana života jedné již legendy
Krásná renovace, klobouk dolů .
Zadařilo se , klobouk dolů krása, za 10
Krásný stroj! Dovedu si představit, co si v průběhu renovace prožíval :) Výsledek stojí za to.
Krásnej stroj a odvedená práce na jedničku.
Jedním slovem - nádhera ! Dávám samozřejmě 10 bodů .
sqostná!
Ahoj
mám taky takovou "podobnou". Motor komplet GO (vybrus, pist, loziska, ojnice a olej) ale moto končí někde na 80 km/h. Při vyšších otáčkách se mi začíná trochu dusit a cejtim, že už jí to prostě nejde, tak uberu a jedu těch 65. Nějaká rada do čeho ještě investovat ? ... jinak parádní stroj ... máš
Ať Ti "Ta jež vstala z mrtvých" slouží až do smrti. Vzdávám hold . Je parádní
Moc povedená práce. Mám ještě 175/487 a tak jsem se s ní nemazlil, ale když vidím tu tvoji
Moc pěkně zrenovovaná Přeji hodně pohodových kilometrů!
děkuji všem za pozitivní ohlasy a těším se na nějaké setkání na silnici
Parádní práce! palec hore
Máš ji krásnou , že vibruje tak to je u všech číz stejný
jo před 28 léty moje první motorka
Ty blinkry i řidítka jí sluší . V sedumdesátých letech byly takové doplňky jen snem. Přeju mnoho veselých kilometrů a ať Tě ty otřesy neodradí.
Díky za každý zachráněný kus.
Snad tu svou Čízu taky jednou dotáhnu do zdárného konce.
Teda obdivuji každého, kdo něco takového svede, má na to trpělivost, odvahu, ale hlavně výdrž a finance. Krásná motorka. Kdysi jsem na ní jezdil a vůbec to nebylo špatné svezení. Překvapila mě, jak se hezky točila a i jízdní vlastnosti byly pozoruhodně dobré. Brzdy na tehdejší zvyklosti OK.
za 10
Dík pane trošku jsem se o tu svoji Mášu postaral, ale lak jsem nechal původní. Ale koukám že ty tu svoji Čízu dáváš dohromady tip ťop ,, 477 byl první Máša na které jsem se svezl, tak ať ti slouží k radosti
A ještě něco, chystám s kamarády od řemesla nějakou funkční repliku nosiče zavazadel, jak mi tu někdo poradil, použitelný je z 487 nebo 488, potíž je, že jediný krámek, který ho na netu měl jej vyprodal 30 dní před mým požadavkem.. :( ale já se nevzdám, když nebude originál, bude replika nebo něco velmi podobného, patrně praktičtějšího. Když se zadaří, můžeme udělat pár kusů navíc
Výkres, nebo spíš vymalovánka olejoznaku je uploadovaná do sekce "manuály". Snad to někomu pomůže. BENZIN s váma, kamarádi.
Skoro před měsícem se mi vrátily některé díly z lakovny. Navzdory historické nepůvodnosti jsem šel do práškového laku, víceméně do původního odstínu (RAL 5013, vysoký lesk). Nechal jsem dělat rám, držák motoru, airbox, brýle, držáky reflektoru a nohavičky předních tlumičů. Do stříbrné matelízy č.1 šly původně stříbrné díly, tedy světlo, kaslík baterky a nádrž na olej. Včetně opískování sakum prdum za 3,500,- i s výpalným. Ať žije Vestec u Prahy, pominu-li některé prasárny, jako třeba snaha o narvání běžného šroubu do výpusti nádržky (naštěstí bez poškození) jsem s kvalitou práce a cenou spokojen. Ostatní díly (nádrž, blatníky, podsedlové plechy) půjdou buď na stříkaný lak, nebo v případě menších kusů na spray. ,
Co mě ale při přípravě na lak nemile překvapilo byla "kvalita" zpracování svárů a čistota práce soudruhů při výrobě. Měl jsem původně vyšší mínění. Nedotažené sváry, otřepy, okolí svárů pokapané struskou... no FUJ, tak strašně to nevypadalo, ani když mě skorotchán učil vařit elektrodama.
Ahoj. Myslíš že by si mi mohl oměřit a nakreslit olejoznak na tuhle zetku?
Renovace je bohužel nutná včetně laku, který místy není originální a je velmi amatérsky proveden. Pod silnou vrstvou nějakého hnusného maziva, kterým byl motocykl kompletně osprchován je mnoho drobných poškození laku i chromů a místy rezavé boláky. Ale nebojte se, až na nepatrné změny ji chci nechat v originálu. Na GO motoru už jsou objednané součástky, skelet je momentálně do šroubku rozebrán a připravuje se na chrom a lak. Letošní poslední Míli u nás bohužel nestihnu, ale na jaře je První míle jasná
ahoj,nerenovoval bych,pokud je původní lak...krásně zachovalá,ať slouží,za 10
Krásná