Pohodlný,výkoný maxiskůtr na cestování a proplétání se městem.Velký ůložný prostor a hlavně super motor a design.Barva stříbrná metalíza.Moto má krásný zvuk.
Motorka koupena od FIRMA:Ivo Červený - Automoto (České Budě - solidní profesionální přístup
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Piaggio X8 400: obratnost,váha,
Yamaha X-max 250: méně místa na nohy,malý kufr
První dojmy - Po prvním usednutí mi moto padla jak ulitá a to měřím 189cm.Velmi pohodlné sedlo s možností opření.Na nohy je místa také dost a poloha těla optimální i na dlouhé cesty.Co mě překvapilo,je reakce na plyn.Stačí malé otočení plynu a moto vystřelí v před,musí se velmi jemně.Pružení je optimální kompromis mezi sportovním a cestovním.Do zatáček se nachá lehce naklopit a nevlní se.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho,kdo chce moto do města i na cestování.Optimální kombinace obratnosti,výkonum a prostoru,jak pro jezdce tak pro zavazadla.
Doplňky na motorce - Sportovní výfuk MiVV,variátor Malossi multivar,vzduchový filtr Malossi Red Sponge,top case+kufr Givi 46l(opěrka,brzdové světlo),svíčka Denso iridium,pneu Michelin Power Pure SC,žárovky H7 Philips power xtreme 100%,brašna navigace Kappa na řidítka,reflexní proužky na ráfky(červené),scooter bag,červené brzd.třmeny.
Recenze
Moto mám nově,ale pokusím se něco napsat.Je to splnění mého snu,protože do tvarů tohoto skůtru jsem se zamiloval už dávno a napoprvé.Před měsícem jsem ji koupil a projel se.Je to nádhera.Motor má ůžasný zvuk a výkon.Vstřikování paliva je velmi dobře vyřešeno a motor nemá hluchá místa.Reaguje na sebemenší otočení plynu.Nechal jsem namontovat variátor Malossi multivar,se kterým moto zase ožilo.Tah motoru a rozjezd se zlepšil velmi znatelně.Maximálku jsem ještě nezkoušel,to si nechám,až bude teplo.
Po 600km,co jsem už letos najel,mě utvrzuje v tom,že jsem vybral správně!!! Moto je neskutečně pohodlná a prostorná.Na tacho mi naskočilo 14OOOkm a X8 je jako by právě vyjela s výrobního pásu.Montáž varecu Malossi a ladeného laufu MIVV oživilo X8 velmi znatelně.Ve 110km otočím plynem a motor jde za plynem jako smyslu zbavený a rychlost se vyšplhá na 140km,ale to jsem zkusil jen krátce,přece jen,ježdění na skůtru není o rychlosti,ale pohodlí a kochání se krajinou a batůžkem.
Po první sezoně a najetých 4500km už jsem poznal,že X8 bude dobrý sluha.Spotřeba je stále kolem 3,3l,tak na nádrž najedu přes 300km,což je skvělé.Motor šlape jako hodinky,spotřeba oleje nulová a nikde žádné pazvuky(od plastů).Odkládací prostory pod sedlem až dozadu do kufru jsou ůžasné.Když jedu na nákup,tak přihlížející nevěří,že jsem to dal vše do skůtru.Doufám,že vše bude pokračovat bez poruch a další sezonu nakroutím více km.
Jezdí stále? Láká mne X8 nebo XEvo 250/400. Je 400 o moc těžší než 250? Parádní stroje!
moc pěkný kousek a stříbrný.
Pěknej kousek, taky mám zkušenost. Naprostá spokojenost...
Hezkej kousek... Věřím, že s pohodlím to musí být hodně dobrý, mám podobnou zkušenost s XEvem. Jenom sakra nevím, pro koho to ti taloši dělaj takhle velký, když je to tam samej trpajzlik Za mne 10 bodíků, moc hezký!
nádhernej maxík gratulejšn