Piaggio X8 250 i.e
Informace k modelu
Pár postřehů o tomto skvělém skútru.
Piaggio X8 nahradil v roce 2004 svého předchůdce skútr Hexagon, zvaný Hexe (čarodejnice). Společnou specialitou Hexanu a X8 je velký podsedlový prostor přístupný nejen po zvednutí sedla, ale také zadním prostupem s výklopným víkem, jenž je v podstatě obdobou kufru automobilu. Vzniká tak neobvyklý úložný prostor o celkové ložné délce 820 mm, který pojme nejen dvě přilby, ale také delší předměty. Ovládání zadního krytu je duální, víko se otvírá bud použitím ovladače na klíčku, nebo stisknutím tlačítka na pravém řidítku. Další možností je manuální otevření pomocí táhla skrytého pod víkem palivové nádrže (pro případ nouzového otevření např.při vybité baterii). O správném uzavření zadního víka informuje řidiče výstražná kontrolka v palubních přístrojích, aby zbytečně neztrácel čas hledáním věcí, které cestou domů poztrácel....
Motor objemu 250 ccm stavební řady Quasar disponuje výkonem 22 k a uděluje X8 výbornou jízdní dynamiku a řádný tah z nízkých otáček při kombinované spotřebě 3,5 naturalu na 100 km. Se vstřikem paliva spolehlivě plní normu Euro3. Dvěstěpadesátka dosahuje bez problémů rychlosti 130 km/h.
U podvozku X8 trefilo Piaggio hřebík na hlavičku. Vpředu 14palcové a vzadu 12palcové kolo, mohutná přední vidlice, dvojice zadních nastavitelných tlumičů a velké kotoučové brzdy zaručují perfektní stabilitu a dynamické jízdní vlastnosti. Ačkoli X8 působí distingovaným dojmem, tužší nastavení pružících elementů dovoluje skutečně sportovní jízdu. Nabídka místa pro řidiče je ještě větší než u X9, osmičce však chybí integrální brzdový systém a palubní počítač. Analogové palubní přístroje automobilového typu nabízejí místo otáčkoměru nepraktické klasické hodiny,ale možná, že manageři a obchodníci tuto výbavu ocení. Já nejsem ani manager,ani obchodník a s hodinami jsem plně spokojen. X8 spoléhá na velké brzdové kotouče o rozměru 260 mm vpředu a 240 mm vzadu. Brzdy nevynikají zrovna dobrou dávkovatelností a zadní brzda jde brzy do hlasitého smyku-chce to cit, ale příznivci driftingu budou nadšeni.
Z celkového hodnocení si X8 odnáší pochvalu. Skvělá ovladatelnost spolu s velkým úložným prostorem je hitem, pod levým řidítkem je ještě malý ůložný prostor na doklady či mobil s externí 12V zásuvkou a tlačítkem nastavujícím hodiny. Bohatší výbava palubních přístrojů by X8 jistě zvedla kredit.
Technické údaje Piaggio X8 250 i.e
2006
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 244 cm3
Výkon 16.2 kW
Výkon při otáčkách 8250 ot/min
Množství oleje 1.3 l
Točivý moment 20.2 Nm
Otáčky při max toč.mom. 6500 ot/min
Uspořádání válců -
Startér Elektrický
Počet válců 1
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Vrtání 72 mm
Zdvih 60 mm
Kompresní poměr 11 : 1
Rozvod -
Ventilů na válec 4
Příprava paliva Vstřikování
Počet rychlostí -
Sekundární převod Řemen
Typ rámu Trubkový
Materiál rámu -
Zdvih předního odpr. -
Zdvih zadního odpr. -
Úhel hlavy řízení -
Závlek předního kola -
Rozvor 1490 mm
Brzdy vpředu -
Rozměr předního kotouče 260 mm
Přední třmen -
Brzdy vzadu -
Přední kolo 14 "
Zadní kolo 12 "
Rozměr přední pneu 120/70
Rozměr zadní pneu 130/70
Výška sedla -
Výška sedla max -
Suchá hmotnost -
Pohotovostní hmotnost 180 kg
Užitečná hmotnost -
Objem nádrže -
Světlá výška -
Rezerva -
Spotřeba -
Zrychlení -
Maximální rychlost 125 km/h
První cena -
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) -
Poznámka -
Výměna motorového oleje -
Výměna olejového filtru -
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Témata ve fóru o Piaggio X8 250 i.e
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Výběr motorky poraďte s výběrem - maxiskůtr-já190cm výška,115kg 23 13.6.2016 01:36
Skupiny
Průměrné hodnocení od 4 uživatelů
Motor
Průběh výkonu
8.8/10
Vibrace
8.0/10
Mechanická hlučnost
9.0/10
Zvuk
8.5/10
Spolehlivost
9.3/10
Variátor
9.3/10
Podvozek
Možnost nastavení
5.7/10
Jízda
Sport
6.8/10
Město
9.5/10
Cestování
8.8/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
6.0/10
Ceny servisu
4.0/10
Servisní síť
5.0/10
Dostupnost dílů
6.5/10
Nabídka doplňků
7.0/10
Servisní intervaly
9.0/10
Cestování
Pohodlí jezdce
8.8/10
Pohodlí spolujezdce
9.0/10
Možnosti uchycení zavazadel
7.0/10
Ochrana jezdce cestování
9.7/10
Ochrana spolujezdce
9.0/10
Světla
8.5/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 7.86
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 3.40 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 4 uživatelů.
Kupující kteří dali X8 250 i.e přednost
NekoupiliZ důvodu
Gilera Nexus 300 cena
Piaggio X8 200 Parametry silnějšího skutru byly přesvědčující, i kvůli ceně.
Yamaha X-max 250 méně místa na nohy,malý kufr
Piaggio X8 400 obratnost,váha,
Kupující místo X8 250 i.e koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Aprilia Atlantic 250 super nabídka na Aprilii přišla dřív, trošku horší design - odkaz na hranatý Hexagon
Aprilia Atlantic 250 Zrovna nebyla na trhu
Manuály pro Piaggio X8 250 i.e
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2006 qwerz x8_250_ie.pdf 1.0 MB 92 stran v AJ, základní údržba, olej, brzdy..
2004 Mikrozip 11513686-piaggio_x8_.pdf 24 MB
Bazar pro Piaggio X8 250 i.e (rss)

TOPlist