renocar_srpen



PROFIL MOTORKY

Piaggio X8 250 i.e (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník 2radek
Vloženo 8.2.2018
Aktualizováno 8.2.2018
Zobrazeno 433x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Skútr vhodný do města a středně dlouhé výlety

Více fotografii

První dojmy - No oproti Babettě to opravdu jede :) První chvíle respekt. Ale cestu od prodejce z Uherského Hradiště přes Buchláky a průjezd Brnem mezi auty jsem si užil.

Motorku bych doporučil pro - Pro pohodlnější požitkáře toužící užívat si jednostopé vozidlo do práce, města na nákup a středně dlouhé výlety.

Doplňky na motorce - variátor Malossi, kufr Givi



Recenze

Skútr jsem jezdil dvě sezóny a nyní již dva roky má jiného majitele. Motorky mě vždy přitahovaly, ale mimo babetty jsem si je užil jen krátkodobě, a to slabší kubatury. Tento skútr mě opravdu nadchl. Má opravdu dostatek výkonu do města i mimo něj, kdy se člověk nemusí bát předjet. Není to na závodění, ale 100-120 tachometrových je tam poměrně rychle a je to dostačující a optimální rychlost. Jel by určitě i 150, ale maximálku jsem nezkoušel. Výkon k rozjezdům a občasnému předjetí jsem vužíval při spotřebě 3,1 - 3,3l. Je pohodlný pro řidiče i spolujezdce, kdy zadní kufr s opěrkou pohodlí ještě umocní. Město, průjezd mezi auty a odjezdy z křižovatek luxusní. Žádné hledání rychlosti. Najel jsem s ním přes 6000 km v ČR a SR, které jsem si dokonale užil. Největší denní nájezd asi 300 km. Odvážný by na tom dal i Chorvatsko mimo dálnice, ale případná trvalá jízda po dálnici rychlostí 130 - 140 km/h by skútru asi nepřospěla. Alpy bych nedoporučoval, určitě ne společně se silnějšími motorkami. V kopcích by jim nestíhal. Jinak v zatáčkách si s motorkami nezadá. Limitem je hlavní stojan, který se pří větších náklonech ozývá z obou stran. Samozřejmě nádrž mezi nohama je v zatáčkách výhodou. Je zajímavé kolik lidí tvrdí, že moto s variátorem není motorka. Je a jaká. Přešel jsem na silnější motorku, protože jsem se chtěl víc vyblbnout, ale na velké výhody skútru nezapomenu a jednou se třeba vrátím. Silnější skútr by mohl být dostatečnou náhradou cestovní motorky pro malé lidi :)

Myslím si, že v době výroby měl nadčasový design a i dnes ostudu neudělá. Mám 170 cm a origo plexi dobře kryje. Jel jsem i v bouřce, kdy jsem měl mokré vršky ramen a rozkrok, jak kapala voda z přilby. Jemný déšť v pohodě. Úložný prostor je pod celým sedlem a zadním kufrem, takže velmi rozměrný. Otevírání klíčkem na dálku. Opravy žádné. Běžný servis si zvládne průměrně zručný člověk udělat sám. Maximálně s pomocí netu. Skútr váží 180 kg (jestli si dobře pamatuji) a manipulace na místě odpovídá váze, ale zvládnou to i drobci. Na stojan jde skoro sám. Ze sedla jsem došáhl na špičky, ale v případě potřeby člověk může sjet po sedlu dopředu na celé šlapky. Nebyl tak problém manipulaci se skútrem ve dvou ve městě.

Pokud někdo shání poměrně výkonný, prostorný a pohodlný skútr za pár kaček, tak doporučuji právě tento.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist