PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650S (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Dr.rodneymckay
Vloženo 27.9.2012
Aktualizováno 4.2.2015
Zobrazeno 2 542x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po necelých třech letech bez motorky jsem si řekl dost. Koncem září 2012 jsem si přivezl Suzuki SV 650S. Letos toho moc už nenajezdíme, ale určitě to příští sezónu doženeme.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster S2R: V době koupě jsem nenašel na trhu červeného monstra (S2R 800) ve výborném stavu.

První dojmy - Po necelých třech letech bez motorky jsem si řekl dost. Koncem září 2012 jsem si přivezl Suzuki SV 650S. Letos toho moc už nenajezdíme, ale určitě to příští sezónu doženeme.

Motorku bych doporučil pro - Podle mého subjektivního názoru je ideální pro začátečníky nebo pro motorkáře co přesedlávají ze 125 na větší objem a už mají s motorkou zkušenosti (mírně pokročilé)

Doplňky na motorce - výfuk Mivv, CNC páčky, originální Suzuki boční plasty, držák na boční brašny, čité zadní blinkry, reflexní proužky, odstraněn zadní blatník

Recenze

Sezona 2012:
SV 650 S je moje první velká motorka. Chystám se udělat pár úprav. Zkušenosti jsou zatím 0, neboť jsme spolu na silnici strávili asi 30 min.

Sezona 2013:
Po nájezdu zatím 3000 km si dovolím malou recenzi. Po prvním nasednutí mi hnedka padla do ruky. Z počátku bych řekl, že i brzdí a po přečtení recenzí na účinnost brzd a měkkých předních tlumičů jsem si říkal, že to není zase tak špatné. Zhruba po 500 km musím dát za pravdu, že to skoro nebrzdí a má to měkký předek no a co i tak jí mám rád. Po motorové stránce je to přesně co jsem hledal, ale musím se přiznat, že už bych si dokázal představit litrový dvouvál. Každopádně na vyblbnutí a získání zkušeností ideální stroj. Lze na ní potrápit i silnější motky, ale pouze v zatáčkách, jak přijde rovinka není šance, ale to mi nevadí. Já nejsem jezdec, který se honí za maximální rychlostí. Mě baví prostě zatáčky a právě na výjezdu by se mi líbilo trochu víc síly.

HODNOCENÍ roku 2013:
Jezděno v ČR, převážně Středočeský kraj. Byli provedeny určité úpravy. Výkon po koupi mi připadal dostačující, ale teď už je nedostatečný. Chtělo by to tak o 30 Kw víc. Motorka se dá krásně číst, není zákeřná a je opravdu ideální ne přesedlání z malorážek na vyšší level. Je to milá holka. Do zatáček padá sama a nemusí se s ní bojovat. Pro někoho ideální, ale já hledám moto s kterou se musíš prát, tu zlou holku co ti nic nedá zadarmo. Letos si jí ještě nechám a příští rok bych rád pořídil V2 v 1000 nejlépe italské stáje (Aprilia RSV 1000, Ducati 999, Ducati monster S4R). Zuzanku bych nerad prodával bych jí trochu upravil k obrazu svému a měl ji na jízdu do práce po městě. Je lehká, úzká a dobře se s ní manipuluje v malé rychlosti. Záleží taky zda mi to čas a finance dovolí. Jízda ve dvou dle mého subjektivního názoru nelze aplikovat, tak aby to bylo pro spolujezdce i vodiče pohodlné od toho existují cestovní moto, ale jako nouzovka proč ne. Párkrát jsem svezl přítelkyni a jediný pozitivum byl tlak jejích 4 na mých zádech

Po instalaci seřiditelných páček najeto 300 km a odešla spojka. Po opravě bylo vše v pořádku zhruba po 500 km spojka opět začala prokluzovat. Bohužel a naštěstí se to stalo v Praze po výjezdu z Letenského tunelu. Neuvízl jsem v tunelu, ale domu to bylo daleko. Zůza byla odvezena na vozíku. V dílně po důkladné prohlídce a za asistence KOTVISTY jsme nalezli achilovu patu stroje. Všechny trable způsobily nové páčky, neboť byly o 0,8 mm užší než původní a při úplném dotažení se držáky o tuhle vůli sevřeli a po celou dobu docházelo ke tření až ty piliny ucpaly lanko a neumožnily hladký průběh spojkového lanka. Jelikož to vše bylo skryto pod tou chránící gumou nebylo možné si toho všimnout. Držáky se upravili a od té doby vše funguje jak má. Vzalo mi to hodně sil a způsobilo hodně nervů. V září jsem odinstalovat DB killer z výfuku a potom se začaly dít věci. Když nastartuji tak zvířata utíkají pryč, důchodci na přechodech se lekají a mimina v kočárcích se budí. Miluji V2.

PS: Tímto se chci sousedům a lidem, kterým ten zvuk vadí omluvit. Moje krédo: "Čím větší rachot, tím větší šance, že si mě plechovkář všimne = menší šance na kolizi".
Za sezónu 2013 najeto 4 600 km. V rozmezí týden v červnu, srpen až říjen.

Sezona 2014:
27.2.2014 byla udělaná technická a "jarní prohlídka". Jelikož bylo i docela teplo absolvovali jsem se Zůzou 80 km výlet. Neduhy které jsem našel a před oficiální sezónou se musí odstranit jsou následující: Výměna brzdové kapaliny, (+ možná brzdové destičky), napnutí řetězu +/- 11mm a výměna zadní pneu.

Z důvodu dlouhodobého pobytu v UK jsme toho letos opět nenajeli . Nyní mám na tachometru 35 318 Km. V červnu jsem byl na pravidelném servisu v MRSK. Detailní popis lze nalézt deníku. V Srpnu jsem vyměnil originální žárovky za PHILIPS BlueVision Moto. Rozdíl je markantní

Motorka je na prodej. Během příší sezony chci mít v garáži jednu z následujících: Aprilia RSV 1000R/Factory, Ducati 999 nebo Ducati Monster S4R. Po zkušebních jízdách budu vědět víc Ale vím, že to bude holka italská.

Motocykl je nyní k prodeji za 64 900 Kč, inzerát zde v sekci bazar a v motoinzerci.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
davidj
davidj napsal 28.09.12 v 09:53

čauky, super motka...s těma kapotama a laďáčkem exkluzivní
přeju spoustu zábavy s ní

Raid.
Raid. napsal 27.09.12 v 22:53

Čau, krásný SVčko sis pořídil ;) Hodnotim velmi kladně Nádhera s těma kapotama.

kotvista
kotvista napsal 27.09.12 v 21:52

PŘENÁDHERNOST

istonbike
istonbike napsal 27.09.12 v 21:39

Nádherné eSVéčko v celokapotě s tím Mivvem to musí bejt rachot dávám 10b s přáním super kilometrů v sedle ještě i v této sezóně

Více komentářů



TOPlist