renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 500 (1987)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Michal.72
Vloženo 21.9.2012
Aktualizováno 21.9.2012
Zobrazeno 1 215x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7

Popis motorky


Na první pohled lehce zastaralá motorka. Nicméně právě ona ,,zastaralost" jí propůjčuje její nezaměnitelné kouzlo. Stroj i přes svoji kapotáž budí dojem lehkosti a zároveň rychlosti a agrese. Vhodný jak pro začínající motorkáře, tak pro ostřílené veterány

Výška jezdce: 178 cm

Recenze

Uvedení na trh -
Datum výroby -
Vyráběn v letech 1987 - 2004
Hmotnost 178 kg
Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih) 36 X 160 mm
Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih) 100 mm
Úhel hlavy řízení 27 stupňů
Výška sedla 775 mm
Stopa 91 mm
Rozvor 1435 mm
Typ rámu dvojitý kolébkový
Materiál rámu ocel
Cena -
MOTOR, VÝKON KAWASAKI GPZ 500S
Druh motoru řadový
Takt motoru čtyřdobý
Chlazení kapalinou
Sekundární převod řetěz
Rozvod 2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)
Příprava směsi karburátor
Emise -
Startér elektrický spouštěč
Počet rychl. stupňů (man.) 6
Počet rychl. stupňů (aut.) -
Vrtání 74,0 mm
Zdvih 58,0 mm
Kompresní poměr 10,8 :1
Zdvihový objem 498 ccm
Počet válců 2
Počet ventilů 8
Točivý moment 46,1 Nm
Točivý moment 8500 otáčky/min
Výkon 43,8 kW
Výkon 60 koní
Výkon 9800 otáčky/min
Maximální rychlost 195 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h -
POHONNÉ HMOTY KAWASAKI GPZ 500S
Druh paliva benzín
Objem nádrže 18 l
Objem rezervní nádrže 2,2 l
Spotřeba 5,5 l na 100km
SÉRIOVÝ ROZMĚR PNEU KAWASAKI GPZ 500S
Přední pneumatika 100/90 - 16
Zadní pneumatika 120/90 - 16
BRZDY KAWASAKI GPZ 500S
Přední brzdy dvojité kotoučové
Zadní brzdy kotoučové
Průměr kot. brzd - přední 270 mm
Průměr kot. brzd - zadní 230 mm
DALŠÍ VLASTNOSTI KAWASAKI GPZ 500S
Čištění škodlivin ve výfukových plynech -
Ostatní výbava -
VLASTNOSTI, SLEDOVANÉ PŘEVÁŽNĚ U SKÚTRŮ KAWASAKI GPZ 500S
Akumulátor 12 V
Kapacita akumulátoru 14 Ah
Standardní výbava boční stojánek, ukazatel stavu paliva, denní počítadlo km

PLUSY A MÍNUSY
kvalitní motor
jízdní komfort
relativně nízké náklady
mírně zastaralý design

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tom-K
Tom-K napsal 10.05.13 v 12:16 10b.

Tyhle staré kousky mám rád, ale Guzzku si pořiď.

keto
keto napsal 21.09.12 v 15:14

Pěkná i po letech hodně pohodových km

istonbike
istonbike napsal 21.09.12 v 12:32

V době svého vzniku jeden z nejvýkonějších sériových půlitru dávám 10b s přáním super kilometrů v sedle

Více komentářů



TOPlist