Klasická eMZa, žádný úpravy, tuning nebo podobný blbosti, jak ji soudruzi navrhli tak je nejkrásnější. V současnosti 37 tis. km a do důchodu se rozdhodně nechystá.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Motorka pro kterou jsem byl rozhodnutej od začátku(rozuměl od fichtla), o jawě 350 jsem po zkušenosti z autoškoly ani neuvažoval, MZa je prostě jinde, je živější, obratnější a hlavně hezčí. Po vychytání základních much sloužila bez jediného problému. Při naučeném rituálu startoval na první šlápnutí a zahřátá se dala startovat rukou. Nedám na MZu nikdy dopustit.
Recenze
Tak eMZa už změnila majitele, nechť slouží novému majiteli stejně dobře jako sloužila mně.
Zkušenosti: vyzkoušel jsem toho docela dost.
Cesty: Pouze MZ-World srazy: Jevíčko 2007, Jevíčko 2007 II., Desná 2008, Bratčice 2008, Velké Heraltice 2009. Jinak na srazy moc nejezdím, nemám rád velký komerční srazy.
ahoj jsme motorkářská komunita sdružující motorkáře z celé republiky jsme na facebooku pod názvem wild horsees pokud chceš tak se k nám můžeš přidat pořádáme vyjížďky, sezení s policisty kvůli novelám v zákonech 2x za sezonu pořádáme párty a mnoho a mnoho dalšího na motorce a jejím stáří a obsahu nezáleží
nazdar kámo.. máš ji moc pěknou, takhle v origu je prostě nejhezčí
dodatek.. jen byla slabší
ty brďo MZtka .. na takovýhle sem dal u kámoše TOPSPEED všech dílů na tý motorce .. asi 133 tachometrovejch .. tak ať slouží 8-) (10 je tam)
Tož pěkná, velice..a poměrně i žívá motorka. Měl jsem možnost vidět ji i slyšet na vlastní oči a je ještě hezčí jak tu. Jinak samozřejmě hlavně přeju zdraví-emze, ať těch kilometrů je spousta..