Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Silné stránky
Výroba v Československu
Známost ve světě
Vzhled
Dostupnost ND
Okouzlí každého pohledem
Slabé stránky
Brzdy-hlavně zadní, přední mi brzdí více než dobře.
Posez- není to nic pro vysoké postavy, bolí z ní záda po delší jízdě.
Moje úpravy |
Boční stojan, víko nádrže na zámek, proděravění filtrového boxu, chrom bzučák nový |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 3 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 1:35 |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Typ rámu | Jednoduchý kolébkový z ocelových čtyřhranných trubek |
Těsnost tlumičů |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Zkušenosti se servisem | V servisu nebyla, opravuje se doma. |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | Podle stylu. Při trvalý 50tce kolem 200-250, nikdy jsem plnou uplně neměl. |
Obecné
Moje závady | Karburátor po cca měsíci vlastnictví odešel-dal se nový Pružinka stojánku-opraveno Na původním motoru zohnutá klikovka- nový motor |
---|