PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 600 Bandit (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Krless
Vloženo 24.4.2012
Aktualizováno 21.1.2014
Zobrazeno 1 610x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


*30.10.2010
Láska na první pohled. Abych řek pravdu, přál jsem si spíš čopra, ale vzhledem k financím to dopadlo úplně jinak ;o)

Více fotografii

První dojmy - Snadná ovladatelnost, příjemná do ruky a živý plyn od 7ot/min | bomba zvuk s laďáčkem | naked. Při 200km/h pořád pěkně drží (záleží samosebou i na pantoflích, které obujete) Trochu nešťastné řešení sedla u spolujezdce, který vás zezadu průběžně ojíždí =op

Recenze

Motorku jsem koupil už v customu s laďákem (Hood), ufosvětlem a ostatními doplňky, ale dostal jsem k tomu vše originál, takže jsem namontoval zpátky původní světlo a trochu pošteloval zrcátka.
Ještě je potřeba trochu vyladit vidli, která je od výroby velmi měkká. Vyřešil jsem hustším olejem a dal tam progresivní pružiny. (doporučuji měnit olej ve vydlích 1-2 roky)
Pancéřovky nainstalované a mohu jen doporučit a potvrdit znatelný rozdíl. Snad ještě poštelovat karbenátky Dino Kitem, tak jsem zvědavý, jestli do stáje nějaký ten koník přibude. Koukal jsem že jsou 3 tipy kytů od 5 až do 15% výkonu navrch...musim makat jsem v práci, takže časem doplním ...

Lámání spojky
Tak vzhledem k posledním událostem a získaným zkušenostem se zlomenou spojkou a 700km cesty před sebou, bych se rád podělil o pár poznatků, které by se Vám v budoucnu v takové situaci mohli hodit.
Základem je pevný drát, ne měď apod...a klíč 10 (diamond - made in china) s okem na jednom konci O---C, aby se jím dala prostrčit oska šroubu, který drží spojkovou páčku.
(samozřejmě nejlépe míti náhradní spojkovou páčku pro sichr i brzdovou ;o)

Řazení bez spojky
Pokud se Vám urve spojka, je potřeba k zařazení 1 supně, motorku roztlačit !!!sedíce na ní!!!, jinak vás pěkně nakopne, nebo chcípne a můžete si časem šetřit na nová kolečka.
Kopání rychlosti nahoru (2-6) by mělo být přesně na 4000 ot./min. (4000-4100)
Pokud chcete podkopnout, musíte nechat otáčky spadnout až na 2000 a méně
!!! Samozřejmě se to týká pouze mé motorky, takže počítejte s tím, že se otáčky mohou lišit od kusu, ale myslím si, že rozmezí by mělo být podobné, neli stejné.

Servis & výměna
• destičky - zatím mám odzkoušený jen SBS
• kotouče - Brembo | EBC | Lucas | Tourmax
• olej - Castrol 10W40 | Motul 15W50 (pro olej vzduch) měnit po 6000km/sezóna
• olej vidle - 1-2 roky

Modelová řada rv. 2000-2004 (WVA8)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hazbenda
hazbenda napsal 18.01.14 v 11:05 10b.

Super moto i foto ...přeju hodně spokojených km s Banditkem ...a o světlometech už tu byla řeč

JanďaB
JanďaB napsal 06.01.14 v 00:39

Pěknej bandita... hlavně že jsi měl rozum a zbavil se té šílenosti které někdo chtěl říkat světlomet
Přeji mnoho šťastných km

Krless
Krless napsal 05.05.12 v 23:02

Těd jsme třeba jeli před 14 dnama na Slovensko 500km a rezerva se mi zapla až po 320km a dojezd mám ještě tak 40-60. Záleží hodně na tom jak jedeš, jestli prasíš nebo máš plynulou jízdu, jak máš fouklý gumy, poštelovaný karburátory a ventily, jak sedíš na mašině a co liješ do nádrže za béňo. Pak je dojezd 340km na nádrž naprosto reálná záležitost.

Takže:
1. správnou hustotu cca 2,5 atmosfér přední i zadní (při klopení drží parádně)
2. při jízdě zalehni za budíky nebo plexi, jestli máš...a nohy si můžeš dát na zadní stupačky
3. poštelovaná mašina
4. béňo u Shell, OMV (Agip) ruský béňo neni moc OK, ale pak je rozdíl i 10km ve spotřebě litrů...na/100km a dík

Frodo89
Frodo89 napsal 04.05.12 v 18:59

To světlo je zvlaštní... ale za 10b.
PS: Jak si docílil ten dojezd na nádrž 320-360 ??? To je teoretické ne?

sidar
sidar napsal 25.04.12 v 21:49

paráda, hlavně teda ten návrat k originálu Tak ať Tě baví, co nejdýl 10b

Více komentářů



TOPlist