PROFIL MOTORKY

Honda CBR 954RR Fireblade (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník honda-street
Vloženo 7.4.2012
Aktualizováno 23.12.2017
Zobrazeno 3 041x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.3

Hodnocení motorky
Nalezeno 33 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 65000 tisíc
Silné stránky

Dost Rychlá

Slabé stránky

Velká spotřeba

Moje úpravy

Lamací páčky (repsol), Pancéřové hadice, Seřizovací hvězdičky na tlumiče to vše od PPtuningu, gripy, zavažíčka v řidítkách, zadní rolny - (Elox oranžový), kritky odvzušňovacích šroubu,celý set černých a oranžových šroubků po celý motorce, středová matka na brejlých, distanční podložky, Zrcátka s blinkrama, Ozubené přední i zadní kotouče,Rám, brejle přední podsedlák vše v komaxid černý, bajonet uzavěr nadrže, síťka spolujezdce, v novým kabátku - REPSOL,kryt zadního sedla spolujezdce,xenony v dálkovejch a tlumenejch, tlumič řízení v oring. eloxu, iridiové plexi, pošitá sedla v barvách repsol, podsvicená - červeně, oranžové parkovačky, kn filtr, nové všude destičky, řetězovka (kompletní), ve předu o 2 zuby míň, gps zabezpečení po celé evropě, laděný výfuk krátký (dominátor), kovové kryty řetezu s grafirování cbr 954rr, polepené kola cbr 954rr, zadní a přední šipky blinkry, zadní držák spz v elox oring. barvě spz, spz na přání, osové tyčky přední i zadní s padákama, ukazatel zařazeneho kvaltu, ukazatel voltu baterie, 2x usb zasuvka, podsedlák od ermax, racing přepákování, rasing řidítka, 3x video kamera( př. blatník, nádrž a vzadu na podsedláku), zadní led světlo se zabudovanýma blinkrama, boční padáky v oring. eloxu, zadní karbonový blatníček,

Sport

Použité pneumatiky Slick
Použité destičky nové
Úpravy motoru Všude černé šroubky,nová spojka + plechy,
Úpravy brzd. systému pancéřové hadice,
Tlumič řízení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Motor

Spotřeba paliva l/100km 11
Spotřeba oleje l/1000km 0
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Drahi není na to si to sám podle sebe udělat


TOPlist