Splněný jeden můj velký sen !!! Kdysi jsem ji okukoval na výstavě,když to byla novinka, slintal jsem tam na blatník a ani ve snu mě nenapadlo že bych ji mohl jednou mít a ted´ ji sedlám třetí sezónu a je to pořád bomba.
Motorka koupena od Miroslav Šulc - RB MOTO - Přístup parádní ,motorka pěkná po projíždce super, plno doplnků akorát po roce od koupě zjištění , že motorka měla uraženou vidli od srážky s autem.Tak mi bylo nějak opomenuto zdělení že už ji kupoval bouranou. Moc nepomohlo tvrzení , že si za kvalitní opravou stojí , když mi o tom při koupi neřekl ani slovo.
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 R: Páč se mi tahle guzina nějak zaryla pod kůži a nešlo to jinak ;-)
První dojmy - Jede super , brzdí super , podvozek mi vyhovuje , posez taky , tak není vůbec nic na co bych si mohl postěžovat. Asi jsem si pořídil stroj přesně podle svých představ , se kterým jsem naprosto spokojen.
Doplňky na motorce - Filtry přímého sání-BMC,upravená palivová mapa- Rexxer,páčky-Titax,blinkry a gripy - Barracuda,zrcátka-Rizoma,omotávka výfuku,nosič a textilní brašny a plexi-Givi,držák SPZ a padáky-Stucchi Luigi,celkově přelakováno a pak nějaké drobnosti ,něco je v deníku.
Recenze
Pro mě to byla trochu výzva , protože to je moje první litrová motorka. Ale se vším jsem se docela rychle sžil .Mám ji třetí sezónu a jezdí se mi s ní perfektně. Lehký nakopnutí a houpnutí vpravo po každým přidání plynu je prostě návykový .Proběhlo pár úprav ,nejhlavnější asi přímý sání a úprava palivový mapy. Po téhle akci se mě to bavilo ještě víc . Jezdíme občas i ve dvou a v podstatě to na chování motorky a ovládání ani nepoznám, ale možná to je i tím , že když jedem ve dvou tak jezdím opravdu na pohodu ,jen rovinky si dovolím max. 150.Už jsem mockrát četl,že to není motorka na cestování , ale s tím teda problém nemám.Když je počasí ,tak jezdím skoro obden za prací ,většinou k tomu přidám malou projížďku, o víkendu se pak zhoupnem s kámošema ,to je kolem 200 km , nejvíc jsem dal za jeden den asi 600 a problém to opravdu nebyl.Na delší cestování mám udělaný držáky na boční brašny a textilní topcase a něco málo se vejde i pod sedlo , po tom co je pryč celý airbox.Co se týče poruch už mě jich pár potkalo ,ale nic co bych nezvládl doma v garáži jen ten alarm mě loni vyškolil,že jsem měl z toho hlavu zamotanou, tak už tam není , víc v deníku.
Po další zimě zase něco přibylo a už jsem asi vyčerpal vše co jsem chtěl upravit a dostal jsem se do stavu ,že bych na ni už nic neměnil (vlastně ne, popravdě se mi ještě líbí drátěná kola , ale to už je moc velký a drahý úlet). Letos už to byly jen takové detaily co jsem ladil něco šlo ještě do komaxitu, nové gripy , tmavé loga na nádrž , proběhla výměna olejů - vidle,motor,převodovka,kardan a kapalina brzda spojka. Trochu jsem řešil netěsnost rychlospojky pod pal. pumpou. Ale hlavně jsem vymýšlel řádný výfuk. Tak po různých domluvách a úvahách od koho a jaký materiál jsem nakonec zvolil svoji první volbu a to Agostiniho. Tvar mě dostal už když jsem ho kdysi viděl poprvé a zvuk je prostě parádní, nějakou změnu zátahu nejsem schopen posoudit ,protože od doby kdy mám jinou pal. mapu mi přijde že to jede jak nakoplá sv..ě víc foto v deníku
Moc krásný stoj. Přeji hodně radosti z jízdy a spousty zážitků!!
Dobrá volba
Mahy, nádherný stroj, barevně super
a chci se te jen zeptat, máš tak pěkné nosiče , to jsou origo, nebo givi, nebo stucchi, sháním na své griso právě nosiče a jsem v pasti, kdyby jsi mi chtěl dát info tak na radekschmied@seznam.cz, díky moc
Díky moc všem za chválu i hodnocení , jsem rád že se líbí i jiným