Máme už Jawu se sajdou,ale už dávno jsem zjistil,že se s motorkou nejlíp cítím mimo silnici.Potřebuju ještě něco na off výlety se synkem.Naše současná sajda je moc pěkná na to,abysme jí ničili v terénu,takže k Trampu připojíme ještě terénní sajdu.
Recenze
Normální Jawa 350 je na mě moc malá.Tramp má ideální výšku.
Přední 21´´kolo je výborný.
Oplastování nádrže je taky moc pěkný.
Ale absolutně největší plus proti klasickým modelům je delší kyvka 4 hraného průřezu. Nevěřil jsem jak moc to dokáže vylepšit jinak dost špatný jízdní vlastnosti.
Velkým zklamáním jsou dvoukomorový výfuky. Dole to vůbec nejede a chytá se to až někde před 4tis. V 5tis. to ale bohužel končí. Je mi ovšem jasný,že na tuhle motorku klasický vejfuky dát nejde,takže se s tím budu muset smířit.
Smíšený pocity mám i z toho oilmastera. Je to sice výhoda,že stačí u pumpy tankovat benzín,ale moc tomu nevěřím. Kdysi jsem to měl na skůtru a fungovalo to bezvadně,ale tenhle systém na mě moc důvěryhodně nepůsobí. Předchozí majitel říká,že s tím nikdy nebyl problém,ale až připojím sajdu,tak tam bude dost místa kde vozit flašku s olejem a kanystr,takže to přimíchávání radši odpojím a budu si míchat zase sám.
Letos budu zatím jen jezdit jen občas sólo a příští zimu bych chtěl připojit podvozek z Velorexu (nejspíš 562) a na to pak postavit terénní sajdu v podobným stylu jako Ural Cross.
Moc pěkná motorka . Oceňuji věrnost k české značce. Přeji spoustu km bez závad a nehod. Uděluji ti 10bodiku. Snad se ti moje Jawka také bude líbit a nějaký ten bod od tebe dostanu .
Super stroj!!!
Tak ať dobře složí !!
samozřejmě
pěkný tramp oilmasteru se neboj, čerpadlo mikuni je při používání kvalitního oleje spolehlivé. jen si chce dávat při čištění pozor na hadičku co vede do příruby k válcům, aby omylem nesklouzla.. pak by mohl nastat problém. za ten komfort to ale určitě stojí