renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VT 250F (1985)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Standa.R
Vloženo 23.2.2012
Aktualizováno 16.9.2012
Zobrazeno 2 772x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Honda VT250F -Návrat na začátek.Po létech strávený v sedlech nejrůznějších strojů ,je to tu zase , po skoro 17-ti letech návrat.Honda VT250F.Byl to vlastně můj první "Japonec"tedy skoro (měli jsme s bratrem napůl suzuki GSX400R r.v.1987).

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Recenze

Tenkrát byla jiná doba a mít tenkrát japonskou motorku ,bylo asi takové,jako mít dnes ultralehké letadlo.Výběr nebyl skoro žádný a pokud jsem se chtěl svézt lépe než na Jawce(nic proti Jawce),bylo celkem jedno,co to bude.Tak jsem si ji jednoho zamračeného zářiového dne,tuším v sobotu dopoledne v r.1995 koupil byl to ročník 1983.měl jsem ji rok a půl cca a přišla Honda VF400F,to už je zase jiný příběh.Tenkrát jsem si neuvědomoval,že je to nějak vyjímečný stroj,protože vyjímečný stroj byl skoro každý výtvor z Japonska. VT250F je vlastně taková zmenšenina tehdejšího superbiku VF750F,akorát s polovičním počtem válců.Byl to technicky dokonalý stroj na dobu svého vzniku. Motor dvouválec svíral úhel 90 st.(tedy něco jako DUCATI ,jen jiný celkový sklon)Ventily 4-pro každý válec a v každé hlavě 2-vačky.Spojka 6-tistupňové převodovky se ovládá hydraulicky,jako na velkém VF.Vpředu krytý kotouč,který je uchycen za vnější okraj a nemá střed "hodně nezvyklé řešení".Prostě je to i na dnešní dobu hezká motorka.Ta moje teprve hezká zase bude,teď je rozebrána na tisíc kousků a přespává v krabicích...zatím..Pozor změna od 28.2.2012 se pouštím do práce..a 3.3. už stojí na vlastních kolech(fotku dodám)



Tak myslím,že se dílko celkem podařilo...vše zkontrolováno,vyměněno a doplněno.23.4.2012 prošla STK ...na to že to od r.1998 byla odstavena z provozu, chytla po pár otáčkách stratéru...jo Honda je prostě Honda... Nyní máme najeto cca 200km a vše funguje jak má,dokonce lépe ,než jsem čekal!!! Motor má na 250-tku poměrně slušný zátah a ochotně se vytáčí ,výkon 35kW je srovnatelný např. s Kawasaki ER-5,ale s daleko příjemnějším průběhem a v kombinaci s nízkou hmotností cca 150kg..je na tom výsledkem lépe. Podvozek je příjemně měkký a krásně filtruje "krátery" našich silnic...brzdy jsou poněkud slabší a musí se s tím počítat.. Ale ten zvuk!!! ten je naprosto super!!! "V2 sound"... Celkově jede na 27let starou mašinu famózně ... Taky má samozřejmě svoje mouchy,ale nic strašlivého to není... je to prostě motorka z 90-tých let a pro mě to byly nejlepší roky motorkaření.Bohužel ji budu muset z důvodů momentální situace nejspíš prodat...ale bude to těžké loučení... nechal jsem v ní kus sebe...
Zatím se ale vesele vozím a užívám si tu 27let starou poctivou japonskou techniku.. Včera jsem absolvoval 160km výlet a nezklamala mě...měl jsem zpočátku trochu obavu ,protože bylo horko,ale vše fungovalo na 1s*.Cestovní rychlost byla 90-120km/h ..což zhruba odpovídá 7-9tis otáčkám... I tohle "malé V" je schopno slušného zátahu z 50km/h a 4tis otáček není nutno přeřazovat ze 6-ky dolů a motor se krásně plynule rozeběhne.. .. skoro nechápu,kde se to v tom motorku bere.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MimoCZ
MimoCZ napsal 19.09.12 v 21:57

Tak tohle je nadhernej stroj. Znam jen 750. O 250 jsem vubec nevedel. Mam slabost pro slabsi kubatury. Pripisuji na seznam Jeziskovi

dančic
dančic napsal 04.03.12 v 22:05

zajímavý stroj, čtyřventilová technika je něco, co my s Hondami ze 70. neznáme, tohle musí jet... Ať se daří

Více komentářů



TOPlist