PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ander1986
Vloženo 19.2.2012
Aktualizováno 18.1.2016
Zobrazeno 2 346x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 30.08.2014, Uskutečněno: 18.08.2014, Stav tachometru: 90176 km, Zhlédnuto: 4x


Dovolená na Korsice. Zkusím napsat i cestopis Tentokrát bez manželky. Neměla volno. Jeli jsme ve trojko. Třetí se přidal za Innsbruckem. Nebyla to žádná plánovaná akce. O tom že pojedu jsem se rozhodl asi před měsícem. Protože opět nemám ka, tak akce je typu "socka bajker". Tzn. hodně jídla s sebou. Spaní venku, ale i 5 nocí jsme byli v kempech. Přesun v Rakousku po dálnicích. Itálii bereme do Livorna mimo dálnici (kilometry moc neubíhají a navíc nám chcalo). Vyhýbáme se zvlášť placenému úseku od Innsbrucku směrem na jih (úsek Brenner). Ostrov objedeme celý. Zvlášť se zaměřuji na středozemskou hornatou část, kde napasuji dva výživné treky na Mt. Cinto (2710 m.n.m.) a Paglia Orba (2525 m.n.m). Pozornost také věnujeme i větším městům Bastia, Ajjacio a nejvíce asi nejkrásnější město Bonifacio, kde trávíme dokonce dva dny. Na cestě zpět do Bastie dáme ještě jeden nenáročný trek na San Petrone (1767m.n.m.) v severovýchdní části ostrova. Zpátky jedeme trajektem do Janova cesta trvá 6,5 hodiny, za to je pak pro nás Frýdečáky kratší na moto o 200km. V této fázi se bezhlavě řítím domů a spěchám za ženou. Mám jen tunel a tlačím na pilu. Potáhl jsem i cosi dálnice v Itálii. Poslední den cesty zpět jsem dal 1117 km, což je můj rekord. V praxi to znamená sedět na motorce od asi 7 ráno do 23 hodiny večerní. Byl jsem moc široký s předjížděním byl trošku problém. Jak se po příjezdu ukázalo, tak jsem výrazně podcenil řetězovou sadu. Domů dojíždím tak tak za děsného bušení skřípání a cvakání. Řetěz je kaput. Po technické straně jsem měl ještě problémy s olejem. Motor začal dosti baštit. Vyrážel jsem s dolitým na max. Během cest jsem dolil 480ml (vše co jsem měl) a domů dorazil s hladinou na LOW. Spotřeba asi 600ML na 3840km. Dále mi praskla pružina centrálního stojanu, což nebylo poprvé. V minulosti se už mi to stalo, tak jsem si jej zase asi o půl cm obrousil než jsem si toho na dálnici všiml. Ještě jsem ztratil matičku šroubu co prochází páčkou spojky a drží blastry. Tak jsem celou dovo zatlačoval šroub, který se spojkováním neustále vysouval. Dále se mi přestala nabíjet navigace 200 km před Vídní na cestě zpět. Musím zjistit co za tím stálo. Snad to nebude altík. Z toho plyne ponaučení: Nejezdit tupě podle navigace, což je obecně můj problém. Tak nějak člověk zpohodlní a ztrácí přehled o tom kde vlastně byl. Toto změním. Přál bych si novou moto, pomyslel jsem si. To asi ale každý.

Najeto 3840KM (Mašina na dovo oslavila 90 000Km)
Útrata 16825 Kč sakum prásk plus žrádlo, léky a věci co jsem kupoval s sebou (cca 1000kč). Náklady by se daly výrazně ještě snížit kdybych vůbec nechlastal. To by nebyla dovolená ale přežití.

Z toho:
Trajek Livorno - Bastia 37E
Trajekt Bastia - Janov 73,30E
Spotřeboval jsem 180,63 litrů benzínu což činí spotřebu 4,7 litrů na sto.
Ceny benálu na Korsice jsou okolo 1.5 Eur - 1.6 Eur za litr v Itálii 1,7 - 1,9 Eur, V Rakousku podél dálnic podobné jako na Korsice.
Za kempy 55Eur (5 nocí)
Zbytek peněz za jídlo pití a suvenýry

Něco heslovitě:
-Gumy Mitas E07 paráda. K60 Scout od Heidenau už byly při tomto nájezdu KO. Na těchto mi zbývá dobrých 30 % vzorku.
-Prostor kde má litrový V-strom na 2. výfuk, tam se parádně vejde malý stan v igelitce.
-Tahal jsem s sebou spousta kravin a prádla navíc. Asi tak jako vždy.
-Místo spolujezdce jsem měl karimatku v něm malou židličku, dále pak batoh s vodou. Popřípadě posloužil jako "odhazovák" pro věci co se neměly kam vejít. tzn. nákupy potravin. Popřípadě pro věci než jsem je přeukládal zpátky do kufrů.
-S jídla které jsem si vezl jsem vyžil asi 80% času a šlo by i víc kdybych netahal asi 10 piv. Měl jsem vařič a vařil jsem především rýži a těstoviny s domácí omáčkou. Nebo konzervy (nerad je jím). Vezl jsem především sardinky, tuňáky a fazole. Pár suchých salámů a na snídaně mi vystačily 2kg sypaného Musli.
-Zabezpečení mašiny: Jak už jsem zmínil, rád jsem i chodil po horách. To znamená, že musíte nechat napakovaný stroj na parkovišti od rána do odpoledne. Kufry jsou zamčené, tohle je v klidu. Tankvak jsem měl zamknutý k padacímu rámu přes plastové oka, které slouží k připnutí pro plastové nádrže. V případě potřeby jsem k tomuto přimkl i přilbu. Jezdce na zipu tankvaku jsem semknul mini zámkem. Karimatku a batoh s vodou jsem neřešil. Cena tohoto materiálu je minimální. Celou mašinu jsem pak přehodil plachtou na moto. Pod plachtu na sedadlo si pak mohli dát nějaké věci i kluci. Nic se nám neztratilo. Opatření nic moc, ale aspoň je to proti náhodným slídilům co by chtěli třeba suvenýr. Myslím, že by problém nebyl věci nechat na motorce jen tak volně pohozené. Ostatně jak jsme mnohokrát viděli.
- Motorka je na Korsice ideální dopravní prostředek, který je zvýhodněný lepší obratností v provozu v parkování, v upřednostňování v dopravě a zvláštními parkovacími místy jen pro moto, které jsou zdarma.
- Vodních zdrojů je na ostrově mnoho a jsou zdarma. dokonce jsem našli pramen s výbornou minerálkou.
-V rámci úspory místa jsem jezdil v pohorkách, které jsem měl na túry. Nepoužíval jsem moto kalhoty ale obyč dlouhé kapsáče nebo kraťasy. Na kolena jsem si dal chrániče. Aspoň jsem neměl koule ve vlastní šťávě, jak s oblibou konstatoval Tomáš.

Navigace na moto tablet v pouzdře InterPhone spolu s aplikací Sygic na treky jsem používal Garmina s turistickou mapou topo France. Plus jsem koupil průvodve (Klaus Wolfsperger) s možností stažení GPS podkladů ve formě prošlých tras na každou etapu zvlášť (mohu poslat v případě zájmu)

Je zde ještě mnoho co vidět. Budu se sem chtít vrátit.

Dotazy rád zodpovím.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Prodej Stroma

    A tak začal srdcervoucí čas bez motorky. Sloužil výborně a nenechal mě ani jednou ve štychu. Strávil po mém boku krásné 4 roky a najeli jsme společně něco lehce přes 30 tisíc km. Služ tedy věrně dál svému novému majiteli

    Typ: Prodej
    Vloženo: 11.07.2015
    Uskutečněno: 11.07.2015
    Tachometr: 94250km
    Komentářů: 4x
  • Toulání po ČR (především kolem hranic) 20.6. - 27.6.201

    Objet ČR už jsem chtěl od dob co jsem se vůbec rozhodl pro motorku. Na poslední chvíli se k nám přidal i švagr s manželkou. Každý jel na vlastní mašině. Já se ženou opět v tandemu na Stromkovi. Společně však nevyrážíme.

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 08.07.2015
    Uskutečněno: 20.06.2015
    Tachometr: 94200km
  • Na otočku k Balatonu 13.5 - 15.5.2015

    Jaký byl plán? Skoro žádný. Jen jsme chtěli s kolegou z práce efektivně využít zasloužené volno a vyrazit v tandemu na motorce. Bylo celkem jedno kam pojedem. Chtělo to jen na chvíli zmizet. Původní koncept operace byl d

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 15.05.2015
    Uskutečněno: 13.05.2015
    Tachometr: 92330km


TOPlist