Suzuki DL 650 V-Strom (2003)

Vlastník Ander1986
Vloženo 19.2.2012
Aktualizováno 18.1.2016

Vloženo: 15.05.2015, Uskutečněno: 13.05.2015, Stav tachometru: 92330 km, Zhlédnuto: 8x

Jaký byl plán? Skoro žádný. Jen jsme chtěli s kolegou z práce efektivně využít zasloužené volno a vyrazit v tandemu na motorce. Bylo celkem jedno kam pojedem. Chtělo to jen na chvíli zmizet. Původní koncept operace byl dojet až k Baltu a podívat se do tamní pouště Łeba. Nakonec z toho sešlo z rodinných důvodu. Musíme být zpátky na víkend a tak jsme ochuzeni o dva dny zážitků. Potřebujeme něco co je blíže. Takřka bezhlavě píchnu prstem do mapy a navrhuji Balaton. Když tak přemýšlím, tak v Maďarsku jsem ještě ani na dovolené nebyl.

Ve středu zhruba ve 12:00 vyrážíme. Jedeme mimo dálnice.

Smilovice -Frýdek - Místek - Ostravice - Makov - Bytča - Považská Bystrica - Ilava - Trenčianske Teplice - Topoľčany - Nitra - Komárno - Kisbér - Réde - Zirc - Veszprém

Cesta vcelku příjemná, ale vzhledem k nízkému počtu najetých kilometrů od minulé sezóny neskutečně bolí celý člověk. Vybavení pro spaní na divoko s sebou vezeme avšak vždy si řeknem "ještě popojedem a pak něco najdem". Hovno. Rázem byla tma a ve vzduchu byla cítit voda. Určitě bude chcát. Více méně i předpověď byla taková. Shodnem se, že se ubytujem pod střechou. Několikrát projedem Veszprém tam a zpět a na druhý pokus něco po 21:00 nacházíme slušný penzion, kde bylo volno. Celkem příjemný chlápek na recepci nám ukáže pokoj předá klíče. Hned poté zavírá recepci sedne do auta a mizí. Sotva zaplachtuju mašinu, tak začne vydatně pršet. Krásně to vyšlo. Vše na poslední chvíli. Ubytko stálo za oba 30 Eur.

Na druhý den dopoledne dojedeme k Balatonu. Konkrétně poloostrov Tihany. Dáme kafe a jak tak čučíme do přístavu, tak padne rozhodnutí. Na jižní stranu pobřeží pojedeme trajektem. Dvě osoby + moto 2000 Forintů. To je zhruba stovka na každého. Po vylodění fičíme asi 14km podél pobřeží na západ, kde hledáme kemp Lido. Zaplatíme si dvoulůžkový bungalov na jednu noc. Cena něco kolem 4200 Forintů. Pokojíček malinký podmínky sparťanské, ale pro nás naprosto vyhovující. Zbývající půlden si nesmírně užijem. Vychutnáváme tamní okolí a pocity pruhlubujeme konzumací zbývajícího půllitru slivovice a místního piva. V noci zase sluchne, tak se střecha nad hlavou vyplatila.

Třetí den už jen hrnem domů. Trasu jsem pozměnil ať nejedem to samé. Nicméně povinosti volají, tak zpátky zase trajekt a od Bratislavy po dálnici.

Balatonszemes - Veszprém - Pápa - Csorna - Masonmagyaróvár - Bratislava - po dálnici až do Žiliny - Čadca - a bokama přes Bocanovice, Milíkov, Košařiska a Guty zpátky do Smilovic.

Najeli jsme asi 1000 Km
Útrata na osobu asi 1000Kč + benzín.

Parádní akce. Pro úspěch zopakujem, třeba vyjde ten sever Polska.

• Prodej Stroma

A tak začal srdcervoucí čas bez motorky. Sloužil výborně a nenechal mě ani jednou ve štychu. Strávil po mém boku krásné 4 roky a najeli jsme společně něco lehce přes 30 tisíc km. Služ tedy věrně dál svému novému majiteli

Typ: Prodej
    Vloženo: 11.07.2015
    Uskutečněno: 11.07.2015
  • Toulání po ČR (především kolem hranic) 20.6. - 27.6.201

Objet ČR už jsem chtěl od dob co jsem se vůbec rozhodl pro motorku. Na poslední chvíli se k nám přidal i švagr s manželkou. Každý jel na vlastní mašině. Já se ženou opět v tandemu na Stromkovi. Společně však nevyrážíme.

Typ: Dovolená
    Vloženo: 08.07.2015
    Uskutečněno: 20.06.2015
  • Řetězovka a zadní brzdové destičky

Řetězovka a zadní brzdové desky. Nechal jsem to udělat odborníka. Dneska jsem to v dešti převezl domů. Sice to nebyla zrovna kochací jízda, ale nemohl jsem si nevšimnou změny v jízdním projevu motorky. Nový řetěz udělá