PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník tvrdy.p
Vloženo 24.11.2011
Aktualizováno 7.9.2012
Zobrazeno 2 667x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Poctivá práce za slušné peníze.

Výška jezdce: 185 cm

Recenze

07. 09. 2012 Nikdy na tebe nezapomenu!
Pán co si tě koupil bude jistě hodný a stejně starostný jako my.
Sbohem.
22.8. 2012
Mé další dojmy. Vyzkoušel jsem na delší trase R1 r.v. 2008 a musím opět smeknout. Dnešní supersporty jsou jiné ...lepší třída. I přesto všechno GSX ero má mnoho kladů. Je to taková syrová motorka, je cítit ukrutná síla i od spodních otáček, motorka se vzpírá a přesto je poslušná, váží 170 kg, takže manipulace na místě výhoda. Žere o něco méně než nové sporty. Je to nejspíš i tím, že je opravdu lehká a výkon nedosahuje 200 koním. Nedávno jsem byl na Slovensku a pod zadní sedlo jsem dostal vše potřebné včetně papučí super. Mé GSX r je vybavena výfukem Akrapovič org. dodávaná k moto a zvuk je opět takový syrový, příjemný pro uši a to nejsem příznivce tzv. laďáků. Motorka je neuvěřitelně spolehlivá, dokonce baterie má stále plnou kapacitu a je originální!! ...japonec je prostě japonec.

2010
prodal jsem Kawasaki zx 9 r 2002 a koupil od kamaráda GSX 1000R r.v 2002. Kamarád ji koupil na mé doporučení v ČR novou. Motorku pravidelně servisoval a staral se o ni více jak o svoji partnerku...ještě, že moto prodal . Motorka při prodeji měla najeto cca 22000 km, dnes cca 32000 km. Pravidelně servisuji a pokračuji v tom co kamarád začal. Motorka mám krom druhých brzdových destiček a asi 5 sad pneu, vše původní a ve výborném stavu. Možná si kladete za otázku, co že ten kamarád vlastně dělá, když prodal motorky?! No, naše dohoda byla následující. Já prodám Kawu a koupím od něj Suzu a on si koupí GSX 1000 r.v 2008. Dohoda padla a vyšla.
Jednoho krásného dne cestou domů jsme si motorky prohodily, ovšem to se nemělo stát! Suza z roku 2002 je oproti 2008 zcela jiný level. Měl jsem pocit jako bych přesedlal z prototipového supervýkoného veteránu na startrek. Posezem to začíná... Motor krásně přede a je okamžitě cítit jiný LEPŠÍ motor, tah je zcela lineární (oproti GSXR 2002 s K.N filtrem se ji nechce na zadní kdykoliv, což je zvláštní) ovladatelnost výborná, brzdy jsou taky lepší, ale čekal bych daleko lepší, no nevadí. Kdo viděl live GSXR 2008, tak si snad ani nevšimne malého plexi štítku. Já byl doslova v šoku jak to málo perfektně funguje. GSXR 2002 je o dost lehčí než GSXR 2008, ale tímto pozitívním dojem to taky končí.
Suzuki GSXR 2002 je výborná na svůj rok výroby. Koupil jsem nové pneu Pirelli, novou radiální pumpu na přední kotouče a ovladatelnost se citelně zlepšila a brzdy konečně rozkvetly. Brzdný účinek je jemnější a účinnější, což je obrovské plus.
Než jsem motorku uložil k zimnímu spánku, udělal jsem co bylo potřeba. Např. koupil jsem si čistič řetězu Motul 310ml, který stojí úplně za h... Kdybych měl řetěz dokonale vyčistit, spotřeboval bych sud Motulu. Nakonec zvítězil štěteček, petrolej nebo nafta (2 hodiny práce). Čas který vkládám do čištění řetězu se mi vrací v ujeté vzdálenosti 32000km. Předpokládám, že 50000 km určitě vydrží. Málem bych zapomněl na to nejdůležitější. Od doby co sedlám GSXR 1000 2002 jezdím podle předpisů. Občas protáhnu pístní kroužky, ale i tak jezdím zcela jinak(opatrněji). Mám strach o své zdraví a v neposlední řadě zákonů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 01.05.15 v 09:44 10b.

krásná suza, přeji hodně najetých km bez nehod a dlouhou sezonu

C.B.R
C.B.R napsal 30.11.11 v 16:41

peknej stroj

tvrdy.p
tvrdy.p napsal 29.11.11 v 21:02

Adahaya, stačila by mi i utahaná 250ka .

adahaya
adahaya napsal 29.11.11 v 09:56

pekna,ale na jezdeni podle predpisu to neni,to ji je skoda ne??

tvrdy.p
tvrdy.p napsal 28.11.11 v 21:55

Děkuji za komentáře. Willis, nemám ovšem vyhráno. Jak se říká, čím starší tím blbější, takže si musím dávat stále pozor. Přítelkyně má auto Smatra 0,7 l automat, jinak se to ani nedělá a je to boží. Podvozek je tvrdej jak podešev, a tak si připadám jak na zastřešené GSX-Ru. Lidi jezdí jak smyslu zbavení i když je teplota hluboko pod nulou. Na 50 jedu 50 a stejně si připadám jako bych byl brzda provozu. Ale nechci se zde popisovat jako pan řidič. I já dělám kopance.

Více komentářů



TOPlist