Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Jednoznačně design, následuje uhrančivý zvuk DUCATI motoru i se standartními výfuky, dost slušné brzdy a celková poslušnost podvozku. Pohodlný posez.
Páni designéři sice vše zabalili do nádherného sexy kabátku, ale dostat se pak třeba k obyčejnému nastavení předního světla znamená spoustu plastů pryč.
Motor nemá rád nízké otáčky cca pod 3000 ot/min.
Moje úpravy |
Nějaké přestříkání dílů proběhlo a doplnění o samolepky. |
---|
Obecné
Moje závady | Nefunkční spínač zadní brzdy - vyměněn za nový. Horší akumulátor - nahrazen novým AKU. Vadný regulátor dobíjení - zakoupen nový. Palivové čerpadlo se přidírá, bude následovat výměna za nové. |
---|
Cestování
Dojezd na nádrž | 400 - 300km |
---|---|
Ochrana jezdce cestování | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí jezdce |
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
---|---|
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka |
Terén
Ochrana motoru |
---|
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů |
Jízda
Terén | |
---|---|
Cestování | |
Město | |
Sport |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Možnost nastavení | |
Těsnost tlumičů | |
Typ rámu | páteřový |
Sport
Úpravy motoru | K&N filtr |
---|---|
Úpravy podvozku | Zadní příplatkový tlumič s nastavováním kolečkem |
Úpravy brzd. systému | Radiální přední brzdová pumpa a pancéřové hadice. |
Použité pneumatiky | Metzeller Tourance |