renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Gran Canyon 900 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník radys.n900
Vloženo 16.10.2011
Aktualizováno 18.3.2016
Zobrazeno 4 945x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Hodnocení motorky
Nalezeno 37 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

Jednoznačně design, následuje uhrančivý zvuk DUCATI motoru i se standartními výfuky, dost slušné brzdy a celková poslušnost podvozku. Pohodlný posez.

Slabé stránky

Páni designéři sice vše zabalili do nádherného sexy kabátku, ale dostat se pak třeba k obyčejnému nastavení předního světla znamená spoustu plastů pryč.
Motor nemá rád nízké otáčky cca pod 3000 ot/min.

Moje úpravy

Nějaké přestříkání dílů proběhlo a doplnění o samolepky.
Montáž a nalakování kufru do barvy.
Vyšší a širší plexi.
Radiální brzdová pumpa na předku + pancéřové hadičky.
Příplatkový zadní tlumič s nastavováním kolečkem.

Obecné

Moje závady Nefunkční spínač zadní brzdy - vyměněn za nový.
Horší akumulátor - nahrazen novým AKU.
Vadný regulátor dobíjení - zakoupen nový.
Palivové čerpadlo se přidírá, bude následovat výměna za nové.

Cestování

Dojezd na nádrž 400 - 300km
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Motor

Spotřeba oleje l/1000km 0
Spotřeba paliva l/100km 6
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Terén

Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu páteřový

Sport

Úpravy motoru K&N filtr
Úpravy podvozku Zadní příplatkový tlumič s nastavováním kolečkem
Úpravy brzd. systému Radiální přední brzdová pumpa a pancéřové hadice.
Použité pneumatiky Metzeller Tourance


TOPlist