cagiva gran canyon 900.Motor: 4-takt OHC 4-ventily 2-válce ducati desmo, chlazení vzduchem + olejem.Objem: 904 cm3.Výkon: 68k (50 kW) při 7000/min.Kroutící moment: 73 Nm při 5000/min.Zrychlení 0-100 km/h: 3,9 s.
Recenze
Zkušenosti: "Větší" bratříček Canyonů po všech stránkách, i když jsem na 600 jen seděl než jsem si vzal tuto. Jsem vyšší a tím pádem mě líp padla do ruky a hlavně "mezi nohy" :o) Zase se svými 230kg méně vhodná do terénu. Ale 68k ducati Desmo motor ji dělá příjemně ostrou do města a dodává typickej dukaťáckej zvuk. Na delší cesty velmi pohodlné svezení a i při maximálce "jen" cca 200 km/h na enduro velice klidná, zřejmě hlavně díky skvěle vyváženému 2-válci.Rád si už dovolím i větší náklony a snášíme to oba velmi hladce a klidně s obdivem květší váze a těžišti. Fascinující je zátah motoru, což ocení i "litroví" silničáři když mě vidí ve výjezdu ze zatáčky... :o))
Jezdím pro relax, volnost, adrenalin a zábavu, a to mi dopřává!!!
Další info:Je to cagiva, totiž popis na nádrži "ducati" zhotovil předchozí majitel, má malou příponu "engined", tzn. motor. Barva totiž neni původní, i když havarovaná nebyla. Jen si ji trochu vylepšil.
Dnes...08/2008 mám na ní naježděno cca 24 tis. km, ale motor bez sebemenšího problému, pouze standartní výměny náplní.
pěkná a moje vysněná...
Pěkná mašina a to ostatní taky tak lítej nízko a za 10B
Tak po víc jak roce váhání a dalších 12 měsících vybírání mezi Navigátorem a Velkým Kaňonem, jsem vzal ... Kaňona Vyhrál díky vzduchem chlazenému a koneckonců i díky tomu dukaťáckému motoru Zvuk techto motorů nikdo nenapodobí...
hezký stroj, i ta ženská ať slouží
cau chlape...taky mam gran canyona....ozvy se a vymenime zkusenosti