PROFIL MOTORKY

Yamaha TRX 850 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník
Vloženo 21.9.2011
Aktualizováno 3.1.2017
Zobrazeno 4 137x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 6.5

Popis motorky


Není to sice moje TRXo,ale skládám ho od prvního šroubku,tak se snad nikdo nebude zlobit,že se podělím o průběh stavby.

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - No řve to ukrutně,tak že člověk má chuť pořádně tahat aby tomu kraválu ujel.Po přezutí na normální pneu je chování na silnici příkladné.No jede to pekelně!

Recenze

Začalo to dodávkou plnou netříděných motocyklových součástek ve které dominovalo pár svařených trubek.Vlastně ne,rám dorazil až později PPLkou.

Přední kolo je upravené z mého TRXe,osazeno je 320mm kotouči z YZF750,bržděno Brembo třmeny z 9kového Monstra za podpory destiček Vesrah.Toto složení vede vidlice Showa původně z RSVčka v brýlích z Tuona.S rámem je spojuje vyráběná osa řízení a pár kuželových ložisek.Řidítka Pazzaz 28mm osazena původními komponenty až na brzdovou pumpu Nissin.
Rám prošel komaxitem a byl amputován hned za sedlem pilota.Navřily se však úchyty pro šroubovací lešení karbonového podsedláku.Se spolujezdcem se zde nepočitá páč stavíme streeta!)


Zadní vidlice s kolem a vším co tyto součásty spojujue pochází původně z YZF750,ale mezi tím se taky chvilku proháněli v mém TRXoj.
Motor je přestrojený z TDMa.Pokud nedojde k změnám,bude osazen výfuky Lazer X-treme.Pod každou stupačkou jeden.Dýchat bude přes KaN hříbky jinak se zásahy do srdce nechystají.Blatníky,podsedlák a maska budou z karbonu,barva nádrže je stále v jednání.
Dneska dorazila další krabice dílů,jak vidno z fotek motor jest v rámu.Chybí složit karbce,dodělat elektriku,lešeníčko a nějaká kosmetika před prvním navrčením.Toť pro zatím vše.

Dnes se podařilo sestavit svody s koncovkama.Volba padla na Laser X-treme tak už se nemůžu dočkat až to zařve!

Proběhlo první vyvětrání z garáže.Nějaké mouchy se našly,ale víceméně spokojenost.Proběhlo jarní navrčení a zní to přiměřeně brutálně ke vzhledu koncovek.Nedoporučuji startovat v podzemních garážích...

Majitel už má za sebou prních pětset km a až na spotřebu si nestěžuje.Já mu ale říkal že s tak krátkými svody a košíkama místo filtrboxu se v Praze na 6 litru nedostane!!! )

Po roce se mi zas ukázal TRXík na dvorku.Dostal fajnovou nádrž v chromu a košíky nahradil filtrbox s KaN vložkou

Rok 2015-2016.
Jelikož jsem začal mít strach z toho co se děje na TK učinil jsem převratný krok.Ze svého TRXa jsem vymontoval kyvku,kola a následně i výfukové svody.Ondre projevil zájem a tak se vše stěhovalo do jeho TRXa.Svody se natáhly až za sedlo a nasadila se opět ta nebrutálnější koncovka kterou jsme zrovna našli.Zvuková kulisa byla opět přímo úměrná vzhledu a velikosti koncovky.

TRXo dostalo jinou masku,vidle a radiální třmeny,chvíli jezdilo na kolách OZ.
Během jara 2016 bylo ukradeno,následně nalezeno.
Čorkař se chtěl asi vozit tak provedl pár tuningových zásahů aby se změnil vzhled.
Během podzimu jsme TRXo uvedli do původního vzhledu před čorkou,ale nestihli jsme ho zprovoznit.

Vzhledem k událostem prosince 2016 je projekt TRX ukončen.
Byly to krásné roky a nezapomenutelné zážitky...sbohem příteli

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Boss.trx850
Boss.trx850 napsal 03.02.12 v 13:36

Pořád sleduju a líbí!

Boss.trx850
Boss.trx850 napsal 10.11.11 v 13:13

Už se těším na výsledné foto!

Toxy
Toxy napsal 11.10.11 v 20:21

Moc pěkný! Jen tak dál!

Boss.trx850
Boss.trx850 napsal 09.10.11 v 22:01

Sakra zatím to vypadá dobře!!!

Roman_ST1
Roman_ST1 napsal 22.09.11 v 07:27

Vypadá to hodně zajímavě, docela jsem zvědavý na finální verzi

Více komentářů



TOPlist