renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha TRX 850 (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Saddam
Vloženo 18.8.2009
Aktualizováno 2.5.2010
Zobrazeno 5 118x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Příhradový rám je zárukou osobitého designu, řadový dvouválec s nepravidelným zapalováním (virtuální V) dodává charakter. Podvozek neoplývá supersportovní stabilitou, ale dovolí příjemné sportovní svezení.

Více fotografii

Recenze

Po cca 5000 km musela na generálku, tak si pochopitelně oprovozních nákladech myslím své. Teď už s ní mám najeto přes 10000 km a jsem naprosto spokojen. V naked verzi jsem ji již koupil, stejně jako vybavenou výfuky z Ducati 916 a tlumičem řízení NHK, který jsem jen zrepasoval. Přidal jsem přístrojový panel koso, progresivní pružiny do vidlí + hustší olej, pustil jsem předek o chlup níž v brejlích. Čerstvě jsem přidal padáky od Rutana a brzdové třmeny z R6 + sintrované desky EBC. Když jsem ji koupil, měla krom výfuků i KN vzducháč, ale bez seřízené karburace, takže jsem jej vyměnil za origo papírový, čímž se dost zlepšil průběh v nižších otáčkách, kde před tím skoro nejela.. Holt když to někdo "tuní" a nedotáhne.. Měnil jsem i zrcátka z ozdobných na funkční a osadil kvalitní miniblinkry na gumových stopkách, protože na předchozí motorce mi ty levné plastové odcházely jako prase...

Jízda je s ní zábavná, i když dost unavující, hlavně pro zápěstí a zadek, k němuž není původní sedlo příliš přatelské, na příští sezónu zvážím přečalounění se změnou výplně. Těžiště má docela vysoko a v porovnání s klasickejma silničníma kapotkama je to taková skákavá koza, ale jede se s ní hravě a je skvěle obratná, když se dodrží zadní předepsaná stošedesátka. Pak sice máte pocit, že v nízkých rychlostech a větších náklonech, kdy se stoosmdesátka teprv pořádně rozplácne na silnici, se stošedesátkou řízení zavře, ale je to spíš jen pocit, který je zas vykoupen bleskovým přechodem do náklonu. Díky výše zmíněným výfukům má sice krásnej zvuk, ale klidně bych ho oželel, abych nemusel jezdit se špuntama v uších, ale přiznám, že by mě to trochu mrzelo.

Motorově je s ní zábava, dá se s ní krásně emulovat chopper jízdou v nízkých otáčkách (cca do 3000) "kadla kadla", ale samozřejmě to chce opatrně na plyn a s rozumem, jinak škube a protestuje. Zvukově je pak krásně slyšet to nepravidelné zapalování, opravdu to zní jak V-twin. Naopak nad 5000 se běh krásně zakulatí a okolo 6000 pořádně zatáhne. Přitom všem trochu brní do levé stupačky, ale noha to snáší dobře, prostě "good vibrations".

Skvělý je doslova kufr pod sedlem spolujezdce, narvu v pohodě lékárnu, celkem velkej vercajk, knotový lepení, CO2 foukání, zámek na kotouč, náhradní spojkový lano, půllitrovku pití, croissant a malej autoatlas, závidíte, co? ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Piláros
Piláros napsal 08.01.12 v 21:24

fešanda

sedlon
sedlon napsal 21.02.11 v 19:18

Vymazlená opravdu krásné originální kousek jasných 10b

Holmis
Holmis napsal 20.09.10 v 17:09

krásný kousek 10 b

bodus
bodus napsal 02.05.10 v 19:10

Aktualizacia foto pomohla Velmi pekne a vkusne rieseny street.Navyse s tym kufrom pod sedlom mas obrovsku pravdu!

Hanys22
Hanys22 napsal 05.12.09 v 15:57

Fakt pěkná!10b

Více komentářů



TOPlist