Skvělá ovladatelnost, krásně chodí za plynem a v bílý perleti, no prostě milenka jak se patří =)))
Recenze
Edice 25th anniversary editon..
Mám najeto 400km, takže zatím vám toho moc neřeknu, jelikož se do 6500ot/min moc neprojevuje. V Béčkovim režimu se chová jak šestka, taky je uctihodně lehká takže se krásně ovládá. Akorát plyn je trošku citlivej takže z vypnuto do zapnuto zbytečně cuká, ale možná je to rukama =D
A zatím jsem nepochopil na co Japonci udělali dvě tlačítka kvůli přechodu nahoru a dolu mezi třemi režimy, zbytečně věc navíc..
8.9.2011
Tak přidám pár dalších postřehů, mám najeto lehce přes 800km takže jsem začal vytáčet do 10tis. a je to hroznej masakr, oproti gsxr 600 pro mě rozhodně. Na jedničku jede 150km/h. Takže vlastně nepotřebuju další kvalty a můžu na ní jezdit jak na skůtru =) Ne v podstatě od 8tis nahoru už ten výkon v normálnim provozu nepotřebuju. Ale když za to vezmu, je to bomba!
Tak a teď pár nedostatků. Tak první že když sklopim zrcátka dotýkaj se lakovaný části plastu takže je nemůžu sklopit úplně. Další problém je že lakovaný části v úrovni kolen se hodně rychle škrábou, a černí a jelikož mam bílou kombošku, docela mě to štve.
Mody:
A - otevřeno, rychlá reakce na plyn, pro ostrou jízdu.
B - otevřeno, ale menší reakce na plyn, při přidávání plynu cuká, stejně jako při A.
C - uškrcenej režim, malá odezva na plyn, necuká. Pro cestování nebo mokro ideální.
Taylormade USA
Plameny
Jízda
pekna videa a popis.tak at slouzi a jezdi po zadnim! 10b
Nádherná 10b. GSX-R Forever
Je fakt luxusní jenom mě u Suzuki zarážej ty zadní světla Japonci kopírujou Za deset je fakt pěkná.
BOŽÍÍÍÍ máš to za 10b
Pěkně vymazlená 10b jasných