PROFIL MOTORKY

Kawasaki VN 900 Custom (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Piwell
Vloženo 17.7.2011
Aktualizováno 4.11.2012
Zobrazeno 6 609x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Popis motorky


Sympatická motorka, bohužel jsem jí už prodal ...

Více fotografii

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - Dobrá motorka, na špatnejch cestách se projevuje přední úzký kolo, podvozek trochu tvrdší. Nicméně na svou kategorii hodně pohodlná, měkkej pružnej motor, odolná a účinná zadní brzda. Jako celek docela vyvážená (až na to přečdní kolo - to je zkrátka věc stylu - verze Classic musí být na jízdu lepší).

Recenze

Koupeno 17.7.2011 po prvním majiteli. Původ Kawa ČR. Při koupi najeto 3600 km. Plexi, brašny, teploměr oleje, teploměr vzduchu, neorigo zrcátka. Motorka je v podstatě úplně nová, bez jediný vady - teda aspoň doufám
Motor přede jako kotě, k jeho japonskýmu projevu asi není moc co dodat - je to vyhlazenej samet. Stříkačka s 903 ccm naladěná na spodní a střední otáčky. 50 koní při 5700 ot., ale hlavně 78 Nm od 3500 ot. umí motorku příjemně popohnat a zátah je fakt slušnej. Je celkem jedno, co tam člověk zařadí - motor v podstatě nikdy neprotestuje a ochotně táhne.
Podvozek mi připadá krotkej a mašina je celkem snadno ovladatelná i když na to asi moc nevypadá. Najel jsem s ní přes 3 tisíce kilometrů a docela mě udivuje, že je to fakt celkem dost dobře ovladatelný protože vzhled ve mě pořád evokuje pocit, že se s tim hezky pojede jenom rovně. Brzdy adekvátní. Vepředu dvoupíst, kterej pracuje přesně a čitelně. Kdyby byl přední kotouč o chlup větší, nebylo by to na škodu. Vzadu čtyřpíst jako hovado kterej má sílu medvědí, on i ten zadní kotouč je jako z nějakýho většího auta. Holt asi aby šlo zablokovat to balónový kolo o šíři 180 mm. Na špatný silnici jsou poměrně dost citelný rány do řídítek, resp. př. vidlice, je to logicky způsobený předním kolem 80/90 R21.

Barevná kombinace je v reálu fakt moc pěkná, mnohem hezčí než na fotkách. Celkově mam z týhle motorky nějak nezvykle velkou radost. A to je samozřejmě dobře. Tak by to mělo bejt. Když na ní jedu tak mám úsměv od ucha k uchu, nemůžu se nabažit charakteru tohohle motoru a jeho zvuku, kterej produkujou kuchlý origo výfuky. Když se na ní chodim koukat do garáže tak prostě jen čumim a hltam tu její krásu.

Jiný zrcátka, přadělávka zadních blinkrů a držáku SPZky.

Jinak budu samozřejmě pomalu upravovat - je to chopper, pořád bude co ...

Upraveny origo výfuky. Pěknej bublák, dost hlubokej, ještě si s nima ale krapet pohraju. Budu do nich vytvářet několik různejch vložek. Na videu neni zvuk moc hlubokej neboť jsem to nahrával pouze telefonem:

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mefistofel
Mefistofel napsal 22.08.14 v 14:56 10b.

Opravdu sympatická a líbivá, žádná přehnanost...

toša.
toša. napsal 20.04.14 v 19:31 10b.

pěkná

fluke
fluke napsal 13.10.12 v 15:04

Samo sebou dávám taky jasných 10

fery251
fery251 napsal 07.04.12 v 12:05

Krásně temnej rytíř 10b

Piwell
Piwell napsal 02.03.12 v 09:31

Ty koberce tam byly proto, že se na motorce muselo občas něco přivařit - aby nelítal žhavej bordel na výfuky, řemen atd. Vážně tam nejsou na trvalo

Více komentářů



TOPlist