Není co dodat. Je to R1 a podle toho se chová a jezdí. Jedním slovem masakr
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-12R Ninja: ZXko mělo bouranej rám v krku řízení a přední kolo bylo blíž k motorovýmu klínu. Moc vliv na jizdní vlastnosti to mít nemělo, ale bohužel koncepce jejího rámu nedovolovala srovnání... Tak jistota je jistota a proto R1.
První dojmy - První dojmy? No hodně mě překvapila, jede znatelně ostřeji než můj původní Thunderace. Je lehounká a krásně ovladatelná. Podvozkově super, ale taky záleží na tom, jak je nastavená. No pocitově super stroj.
Doplňky na motorce - Má na sobě komplet lamináty s trochu upravenou zadnicí a přední masku s jedním světlem. KN filtr, červeně eloxované stupačky, červené aluzavažíčka řidítek, pancéřové hadice, rukojeti, miniblinkry a otevřená bez výfuku. A dostala nový zadní centrál...
Recenze
Mám jí teprve pár dní, takže nějaký dlouhosáhlý vyprávění není na místě. Oproti Thunderu je to obrovský rozdíl, i když papírově má jen o pár koní víc, je zase rapidně lehčí a je to ohromně znát. Zátah má neskutečný, při troše neopatrnosti vyšvyhne krásný záda. Co se týče ovladatelnosti je to taky pohoda. Záporů jsem si zatím nevšiml, a jestli nějaké má, tak né mnoho.
Takže holka dostala nový kabát, podle mě jí sluší. Zhodnoťte sami. Co se týká nových poznatků, tak holka má ráda olej Ale to je u starších kusů normální. A olej pápne jen u ostřejší jízdy, kdy jí pořád držím ve vysokejch... Při normální jizdě je úbytek oleje minimální...
pěkná mašina, tak ať slouží
ty foe uz jsem si vzpomel:)))
hezka masina mam te v pratelich ale nevim kterej ty seš jo a i bodiky tam jsou
Jj, dík